پیام سپاهان
صادقی: سایپا باید فلسفه‌اش را عوض کند/ به تیمی قدرتمند تبدیل می‌شویم
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 19:13:47
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فلسفه این باشگاه باید تغییر کند و نارنجی‌پوشان باید به دنبال بازیکن سازی باشند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، ابراهیم صادقی، امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: می‌دانیم که بازی خیلی سختی داریم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و شرایطش از همه تیم‌های لیگ برتر بهتر است. آن‌ها دو بازی خوب هم در آسیا انجام دادند. برای یک بازی سخت آماده هستیم. ما یک تیم جوان، خیلی خوب و با انگیزه هستیم. برای شروع لیگ کاملا آماده هستیم تا بتوانیم توانایی‌های خودمان را نشان دهیم. امیدوارم بازی خوبی بشود و کسانی که بازی را می‌بینند لذت ببرند.
او ادامه داد: از نظر من باشگاه سایپا مثل گذشته باید تبدیل به یک باشگاه بازیکن‌ساز شود. یک باشگاه با شخصیت که بتواند بازیکن بسازد و به فوتبال معرفی کند. من تیم را با این فلسفه بستم. برای بازیکنانی هم که از ما جدا شدند آرزوی موفقیت می‌کنم. آن‌ها بازیکنان خوبی هستند ولی با اتمام قراردادشان، خودشان خواستند که از باشگاه جدا شوند.
صادقی درباره بازی‌های دوستانه در پیش فصل هم توضیح داد: این‌ بازی‌ها دوستانه بود. در مجموع تیم من بسیار خوب کار کرد. می‌دانیم بازی‌هایی نیستند که به آن‌ها تکیه کنیم ولی خوب است که برای شروع لیگ بتوانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. در مجموع رضایت بخش بود و سعی می‌کنیم که نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.
او اضافه کرد: در گذشته ما توانستیم چهارم شویم و به آسیا صعود کنیم ولی در بقیه سال‌ها در میانه جدول بودیم. من سالیان سال در سایپا بودم و با این تیم قهرمان شدم. شرایط مختلف را با سایپا احساس کردم. به نظر من سایپا باید فلسفه‌اش را تغییر بدهد و بازیکن‌ساز شود. من تیم را بر این اساس انتخاب کردم. یک تیم جوان و جنگجو که برای آینده بسته شده است و مطمئن هستم ظرف چند سال آینده تیم سایپا به تیمی قدرتمند تبدیل می‌شود.
صادقی درباره تجربه طولانی‌شا در باشگاه سایپا هم، گفت: کسی که سال‌ها در سایپا کار کرده، شناخت بهتری از مجموعه باشگاه دارد و بهتر می‌داند که چه کاری باید برای تیم بکند. من با خیلی از بازیکنان سایپا همبازی بودم. شناخت خیلی خوبی از آن‌ها دارم و روحیات‌شان را می‌شناسم. مطمئن هستم شناخت من از سایپا در فصل پیش رو خیلی به من کمک می‌کند.
سرمربی سایپا درباره تاخیر لیگ هم اظهار کرد: ما آماده‌سازی را به موقع شروع کردیم و دهم مرداد کاملا آماده بودیم اما تجهیز ورزشگاه‌ها هم مهم است. ما الان آماده شروع مسابقات هستیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108660/صادقی--سایپا-باید-فلسفه‌اش-را-عوض-کند--به-تیمی-قدرتمند-تبدیل-می‌شویم
بستن   چاپ