پیام سپاهان
سرمربی سایپا:
سایپا باید به یک تیم بازیکن ساز تبدیل شود
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 19:58:12
پیام سپاهان - اصفهان-سرمربی سایپا با اشاره به برنامه این تیم برای فصل جدیدلیگ برتر، گفت:سایپاباید مثل گذشته به یک تیم بازیکن ساز تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از نخستین دیدار لیگ برتر سال 98 اظهار داشت: ذوب آهن از همه تیم های لیگ برتر آماده تر است البته سایپا ما نیز تیم جوان، با انگیزه و آماده ای است. امیدواریم در این بازی سخت موفق بشویم و تماشاگران از تماشای این دیدار لذت ببرند.
وی پیرامون نقل و انتقالات سایپا و جوانگرایی این تیم افزود: از نظر من سایپا مانند گذشته بایستی به یک تیم بازیکن ساز تبدیل شود و برای آینده خود و کشور بازیکنان بزرگی تربیت کند؛ در نقل و انتقالات نیز به این نکته توجه داشتیم البته برای بازیکنانی که از ما جدا شدند جدا شدند آروزی موفقیت دارم.
سرمربی سایپا در پرسشی پیرامون بازی های دوستانه این تیم بیان کرد: البته بازی های دوستانه بازی هایی نیستند که بر اساس آن تیم ها را قضاوت کرد اما در مجموع تیم ما در این بازی ها خوب عمل کرد و امیدوارم بتوانیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.
وی درباره برنامه سایپا در این فصل افزود: من سالیان سال در سایپا بازی و شرایط مختلف جدول را در این تیم تجربه کردم، برنامه ما این است که یک تیم بازی ساز، جوان، سخت کوش و جنگجو به میدان بفرستیم. مطمئنا سایپا در سال های آینده به یکی از تیم های قدرتمند لیگ تبدیل می شود.
صادقی با اشاره به تجربه حضور خود در این تیم به عنوان بازیکن افزود: کسی که سال ها در یک تیم بازی کرده بهتر می تواند به تیم کمک کند و من شناخت خوبی از نظر فنی و اخلاقی از سایپا و بازیکنان دارم و این شناخت از مجموعه می تواند کمک بزرگی به ما کند.
وی پیرامون تاخیر در شروع بازی های لیگ بیان کرد: ما به موقع و طبق برنامه قبلی که قرار بود 10 مرداد شروع شود تمرین ها را آغاز کردیم و الان آماده شروع مسابقات هستیم اما ای کاش این تاخیر به وجود نمی آمد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108662/سایپا-باید-به-یک-تیم-بازیکن-ساز-تبدیل-شود
بستن   چاپ