پیام سپاهان
جشنواره های هنری خوبی در کشور برگزار می شود
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 9:10:40 AM
ایرنا

پیام سپاهان- امیر داسارگر در نشست رسانه‌ای پس از اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع در سینما ساحل اصفهان افزود: برای دومین بار است که در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور دارم و به طور قطع این رویدادهای فرهنگی و هنری بسیار تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد : واقعیت زندگی امروز و تماشای واقعیت‌ها برای کودکان و نوجوانان این سرزمین ضروری و مهم است.

وی تصریح کرد : مخاطب فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع کودکان و نوجوانان هستند و این نسل های آینده ساز کشورمان نیازمند توجه بیشتری هستند.

حامد بامروت نژاد تهیه کننده این فیلم نیز اظهار داشت: از ابتدا این فیلم را برای نوجوانان ساختیم و سعی کردیم فیلمی بسازیم که برای نوجوانان باشد نه درباره آن‌ها.

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع با حضور کارگردان، تهیه کننده و بازیگران این فیلم در سینما ساحل اکران شد همچنین میهمانان ویژه این فیلم سینمایی فرزندان شهدای مدافع حرم از جمله شاه ثنایی، حسینی، شاه ثنایی، آقادادی، خیزاب و حججی بودند.

 فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران ‌شد.

این فیلم سینمایی روایتگر داستان سه نوجوان 13- 12 ساله است که در گوشه‌ای از ایران در حال انجام کاری هستند و در این مسیر مشکلاتی برایشان ایجاد می‌شود و همین باعث درگیری میان آن‌ها و بعضی از افراد می‌شود و قدم به قدم متوجه مسائلی می‌شوند.

در جشنواره امسال فیلم کودک اصفهان 194  اثر در بخش سینمای ایران به دبیرخانه جشنواره رسید که از این تعداد حدود 15 اثر در بخش فیلم سینمایی است و در این این دوره 185 فیلم سینمایی، فیلم بلند و کوتاه، پویانمایی از سینمای ایران و جهان را اکران می‌شود.

طی 31 دوره برگزاری این جشنواره بین المللی در کشور ، 19 دوره در شهر اصفهان، 6 دوره در شهر تهران، 5 دوره در شهر همدان و یک دوره در شهر کرمان برگزار شده‌ است.

این جشنواره از 28 مرداد به مدت هشت روز در اصفهان آغاز شده است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/108671/جشنواره-های-هنری-خوبی-در-کشور-برگزار-می-شود
بستن   چاپ