پیام سپاهان
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت
شنبه 2 شهریور 1398 - 7:01:51 AM
ایرنا

پیام سپاهان- گیتی پسند اصفهان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران را شکست داد

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دیداری دوستانه تیم ملی ناشنوایان ایران را شکست داد.

دیدار دوستانه تیم فوتسال گیتی پسند و تیم ملی ناشنوایان در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر صفر تیم میهمان را شکست داد.

در این دیدار تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هجومی کار خود را آغاز کرد و توانست در یک دیدار تاکتیکی و هجومی به پیروزی برسد. در این دیدار گلهای تیم گیتی پسند را سعید احمد عباسی 2 گل و مهران عالیقدر به ثمر رساند.

هزار ورزشکار اصفهانی به المپیاد استعدادیابی کشور اعزام می شوند

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: یک هزار ورزشکار از این استان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اعزام می شوند که در مقایسه با دوره قبل حدود صد در صد رشد داشته است.

محمد سلطان حسینی در آیین بدرقه و اعزام کاروان استان اصفهان به دومین دوره المپیاد استعدادیابی استعدادهای برتر کشور اظهار داشت: اصفهان سال گذشته و در نخستین دوره این المپیاد بیشترین تعداد ورزشکار را به خود اختصاص داد و  امسال نیز شرایط به همین منوال است.

وی اضافه کرد: اصفهان سال قبل در بخش بانوان و در مجموع رشته ها پس از تهران به مقام دوم رسید و در بخش پسران نیز رتبه سوم را کسب کرد و در صورتی که یکی دو هیات از استان بهتر نتیجه می گرفتند به دست آوردن سکوی دوم دور از دسترس نبود.

برگزاری مستمر المپیاد استعدادهای برتر رویکرد وزارت ورزش و جوانان است

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری مستمر و هر ساله المپیاد استعدادهای برتر کشور رویکرد این وزارتخانه است.

نصرت الله انصاری در حاشیه آیین بدرقه و اعزام کاروان استان اصفهان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رویداد ورزشی برای پشتوانه سازی تیم های مختلف بسیار مفید و ضروری است، بنابراین برگزاری هر ساله آن با ابعاد وسیع تر در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه برای این المپیاد ردیف بودجه مشخص تعریف شده تا برای برگزاری آن با مشکل روبه رو  نشویم.

هدف تیم ذوب آهن کسب رتبه اول تا سوم لیگ برتر فوتبال است

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: هدف ما در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، کسب رتبه اول تا سوم این دوره از رقابت هاست.

احمد جمشیدی افزود: همه مسئولان تیم ما تلاش خود را برای موفقیت ذوب آهن در این راه انجام می دهند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی با بیان اینکه ذوب آهن یکی از باشگاه های پرافتخار قاره آسیاست، افزود: از نظر روحی نیز بازیکنان برای شروع لیگ برتر فوتبال کشور در آمادگی کامل بسر می برند، از هفته گذشته نیز تمرینات تیم به شکل منظم شروع شده است.

ذوب آهن لیگ برتر فوتبال را با شکست آغاز کرد

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیداری پر گل در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از سایپا شکست خورد.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با حضور حدود 100هوادار ذوب آهن از ساعت 20:15 دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز و در پایان تیم سایپا با نتیجه 3 بر دو پیروز میدان شد.

در این دیدار که مصادف شد با تغییر مدیرعامل ذوب آهن در ابتدا بازیکنان میزبان هجومی بازی را شروع کردند و در همین ابتدای کار چندین فرصت گلزنی داشتند که ناموفق بودند.

تیم سایپا نیز که روی نیمکت از مربی جوان خود ابراهیم صادقی و بازیکنان جوان بهره می برد در ضد حملات صاحب فرصت هایی شد که از دست رفت.

طرح استعدادیابی راهبرد مناسب برای توسعه ورزش بانوان اصفهان است

رییس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: طرح های استعدادیابی مانند المپیاد استعدادهای برتر کشور، روشی مناسب برای توسعه ورزش بانوان این استان و حتی کشور است.

نسرین شاکری فرد اظهارداشت: توسعه ورزش بانوان از روش های مختلف قابل انجام است که یکی از بهترین آن ها، طرح های استعدادیابی به منظور تشویق هرچه بیشتر دختران کودک و نوجوان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: کشف به موقع استعدادها و قابلیت ها در سنین پایین اجازه رشد و توانمندسازی را به ورزشکار می دهد و در همین ارتباط برگزاری دوره های مختلف استعدادیابی امری ضروری است.

سایپا تبدیل به باشگاه بازیکن ساز می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: این تیم بازیکن سازی می‌کند و بر اساس همین فلسفه پرورش بازیکن بسته شده است.

ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار با تیم ذوب آهن در اصفهان  افزود: بازی سختی با این تیم خوب  اصفهانی در پیش داریم  زیرا این تیم شرایطش از سایر تیم های لیگ برتر  فوتبالبهتر و آماده تر است.

 وی با اشاره به آمادگی تیمش در شروع لیگ برتر، اظهارداشت : امیدوارم بتوانیم توانایی های بازیکنان خود را به خوبی به نمایش بگذاریم و کسانی که بازی را می بینند از آن لذت ببرند.

وی تصریح کرد : از نظر من باشگاه سایپا باید مثل گذشته تبدیل به باشگاه بازیکن ساز شود و برای تیم ملی و لیگ برتر بازیکن پرورش دهد.

نخستین گام لیگ را باید محکم برداریم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برای موفقیت در لیگ برتر باید نخستین گام را محکم برداریم و این موضوع با اهمیت است.

محمد خرمگاه در غیاب علیرضا منصوریان سرمربی این تیم به دلیل محرومیت در نشست خبری ورزشگاه ملت اصفهان افزود: همیشه نخستین بازی جز سخت ترین بازی ها است و ما از تیم خوب و جوان سایپا شناخت کافی داریم.

وی با بیان این که این تیم می تواند برای هر تیم خطرناک باشد، اظهارداشت : سایپا تیم با انگیزه و کادر فنی جوان دارد که می تواند برای هر تیمی دردسر ساز باشد.

او با اشاره به بازی های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد : از این بازی ها تجربه خوبی کسب کردیم و امیدوارم اولین قدم را محکم برداریم چون گام اول مهم است.

مسابقات رشته‌های رزمی ارتش در اصفهان آغاز شد

چهارمین دوره مسابقات دفاع شخصی و هنرهای رزمی نیروی زمینی ارتش، یادواره شهدای مدافع حرم، صبح روز پنجشنبه در اصفهان آغاز شد.

مسوول برگزاری این مسابقات اظهارداشت: 30 تیم از تمامی واحدها و یگان های نیروی زمینی ارتش در سبک های دفاع شخصی کلاسیک، کاربردی، نظامی، هنرهای فردی نمایشی و مبارزات نظامیان به مدت سه روز به رقابت می پردازند.

مصطفی عباسی ادامه داد: رقابت ها در مرکز آموزش شهید سپهبد صیاد شیرازی(مراتو) اصفهان و اختتامیه و معرفی برترین های چهارمین دوره مسابقات دفاع شخصی و هنرهای رزمی نیروی زمینی ارتش روز شنبه در سالن کوثر مجموعه ورزشی ارتش برگزار می شود.

مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن معرفی شد

جواد محمدی از سوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و معرفی شد.

احمد جمشیدی سخنگوی این باشگاه افزود: در جلسه روز گذشته هیات مدیره  این باشگاه علاوه بر انتخاب مدیرعامل جدید در باره مسائل مالی و فنی تیم به خصوص دیدار رفت و برگشت لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا و وضعیت تیم بحث و بررسی شد.

وی گفت: در ادامه با توجه اینکه شرکت سهامی ذوب آهن شرکت های اقماری و زیرمجموعه زیادی دارد که یکی از این شرکت ها باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن است  و در سایر شرکت ها تغییرات مدیریتی بوده که صورت طبیعی انجام شد و این باشگاه از این قائده مستثنی نیست.

لیگ برتر فوتسال:هایپر شاهین شهر و آذرخش بندرعباس مساوی شدند

دیدار تیم های فوتسال هایپر شاهین شهر و آذرخش بندرعباس روز جمعه با تساوی یک بر یک پایان یافت.

دیدار تیم های هایپر شاهین شهر و آذرخش بندرعباس از هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 18 امروز در ورزشگاه تختی شاهین شهر با حضور هواداران شاهین شهری  آغاز و در پایان یک بر یک مساوی شدند.

در ابتدای این دیدار تیم میزبان حملات گسترده ای را روی دروازه حریف تدارک دید که فرصت های گلزنی از بین رفت.تیم میهمان نیز در ضد حملات موفق به گل زنی نشدند.

با وجود تلاش هر دو تیم برای گلزنی نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید.

سرمربی فوتسال هایپر شاهین شهر: فرصتهای گلزنی را دست دادیم

سرمربی تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر با بیان این که از فرصت های پیش آمده در دیدار با آذرخش بندرعباس استفاده نکردیم، گفت: می توانستیم با اختلاف این تیم را ببریم اما به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادیم.

سعید رستمی بعد از تساوی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار کردیم و در خلق موقعیت شرایطمان خوب بود ولی متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی اظهار داشت: در این بازی قدر توپ ها و فرصت های به دست آمده را ندانستیم و می توانستیم برنده بازی باشیم و این مساوی به درد تیم ما نمی خورد چون در شهرخودمان بازی می کردیم.

سرمربی فوتسال آذرخش بندرعباس: تیم ما بدنسازی درستی نکرد

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت : تیم ما علاوه بر داشتن بازیکنان مصدوم برای دیدار امروز بدنسازی درستی نکرده است.

عباس روزپیکر بعد از تساوی بک بر یک مقابل هایپرشاهین شهر در گفت و گو با ایرنا افزود: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم با هدف برد توانشان را برای این بازی گذاشتند.

وی تصریح کرد : در این دیدار، نیمه اول را خوب بازی نکردیم و این به دلیل آب و هوا منطقه بود که با بدن ما سازگاری نداشته است.

بانوان خراسانی قهرمان مسابقات کاراته سبک جو کای دو کشور شدند

سیزدهمین دوره مسابقات کاراته بانوان کشور در سبک جو کای دو روز جمعه به میزبانی آران‌وبیدگل برگزار شد و تیم خراسان با 12 طلا به مقام قهرمانی رسید.

 تیم جو کای دو بانوان آران‌وبیدگل که به نمایندگی از استان اصفهان در این مسابقات شرکت داشت با 10 گردن‌آویز طلا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و تیم استان کرمانشاه با سه نشان طلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسوول سبک جو کای دو استان اصفهان در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: 90 کاراته‌کا در قالب هشت تیم از هشت استان کشور در رده‌های سنی مختلف این رقابت‌ها شرکت داشتند و در مجموع 60 دیدار به میزبان سالن شهید اسماعیلیان آران‌وبیدگل برگزار شد.

شکست سنگین تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان از سایپای تهران

تیم فوتسال بانوان نامی نو استان اصفهان روز جمعه با نتیجه چهار بر صفر از سایپای تهران شکست خورد.

 دیدار تیم های فوتسال نامی نو اصفهان و سایپای تهران در هفته دوم لیگ برتر ظهر امروز در ورزشگاه 25 آبان اصفهان برگزار شد و در پایان این دیدار  تیم میزبان شکست سنگینی از میهمان متحمل شد.
در این دیدار تیم سایپا با گلزنی شهین افلاکی توانست با چهار گل نامی نو را شکست دهد. 
این دیدار را مائده علی نقی، لیلا ویسی ، بهناز آبک و مهری رسولی قضاوت کردند.

ناظر فدراسیون این بازی پریناز پرهیزگاری بود.
با این نتیجه نامی نو در جدول این رقابت ها با یک امتیاز در رده دهم قرار دارد و سایپا با 6 امتیاز دوم است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/108703/مهم‌ترین-رویدادهای-ورزشی-اصفهان-در-هفته‌ای-که-گذشت
بستن   چاپ