پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
دشمن با جنگ فرهنگی و اقتصادی تلاش می کند جامعه را از درون تهی کند
شنبه 2 شهريور 1398 - 08:29:02
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز اقتصاد و فرهنگ جبهه های دشمن است و تلاش می کنند جامعه را از این دو طریق از درون تهی کنند و لذا مسوولان باید به این مسائل توجه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با بیان این که دفاع از حق یک اصل اسلامی است، افزود: برخی می گویند باید سند 2030 را پذیرفت زیرا همه جهان آن پذیرفت در حالی که این حرف غلطی است که می زنند، مگر ما تابع جهانی هستیم که می بینیم جز دشمنی با ما راهی ندارند.
وی ادامه داد: اگر دشمن دم از امتیاز می زند اول فریبکار هستند و دوم این امتیازی که قرار است ما را از دین و ایمان جدا کند توی سرشان بخورد.
امام جمعه موقت اصفهان اظهارداشت: آنها یک عمر از طریق جنگ نظامی به مقابله با کشور ما برخاستند، و پیش نبردند و امروز از در جنگ اقتصادی و فرهنگی برای ضربه زدن به ارزشها وارد می شوند.
وی با بیان این که برخی به دنبال گسترش گناه در جامعه هستند، تصریح کرد: امروز بد حجابی نقشه استعماری است که می خواهد جامعه را به گناه و شهوت بکشند.
وی تصریح کرد : برخی نیز به بهانه گسترش شادی در جامعه به نقشه های دشمن دامن می زنند در حالی که باید بدانند گناه شادی آور نیست زیرا مردمی که مسوولان را به مسند نشاندند جوانان خود را تقدیم اسلام کردند.
میردامادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید و تولیدگران، اضافه کرد : متاسفانه تولیدی که نجات دهنده جامعه است امروز با 70 خوان رستم مواجه شد و بلافاصله پس از شروع سروکله دستگاه هایی مثل مالیات پیدا می شود.
وی تصریح کرد: قوه قضائیه امروز محکم در برابر مفاسد ایستاده است و باید از آنها تشکر کرد و ضمن حمایت از قوه قضاییه و رضایت از آیت الله رییسی چون از کسی هراس ندارد ولی مردم باید این حمایت خود را نشان دهند.
میردامادی گفت: بی حجابی ماموریت دشمن است بنابراین قوه قضائیه، نیروی انتطامی و دستگاه امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند زیرا دشمن می خواهد از طریق شهوت جوان ما را از دین و مسیر خدا و پیغمبر دور کند.
وی به برخی مخاطرات شبکه های اجتماعی تلفن همراه اشاره کرد و ادامه داد: مسوولان باید به هوش باشند زیرا برخورد با این جنگ فرهنگی هوشیاری و حساسیت ویژه ای می طلبد.
وی در اول نماز با بیان این که ریشه مفاسد در جامعه ما فراموشی مرگ و قیامت است، افزود: ملت ما برای خدا مجاهدانه قیام کرد ولی امروز می ببینیم عده ای دنیا پرست، شهرت پرست و شهوت پرست به جان این مردمی افتادند که در راه انقلاب از تمامی هستی خود گذشته اند.
وی تصریح کرد: ریشه این مفاسد دوری از یاد خدا و قیامت است و لذا باید خود را آماده کنیم زیرا دنیا همواره به کام ما نیست و همان اتفاقی که برای فرعون ها، قارون ها و امثال آن بوجود آمد در کمین کسانی است که قیامت را فراموش کرده اند.
7134/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108705/دشمن-با-جنگ-فرهنگی-و-اقتصادی-تلاش-می-کند-جامعه-را-از-درون-تهی-کند
بستن   چاپ