پیام سپاهان
حدادی فر: همه باید در یک مسیر قرار بگیریم
شنبه 2 شهريور 1398 - 08:29:23
پیام سپاهان - کاپیتان تیم ذوب آهن گفت: وقتی گل می خوریم همگی مقصر هستیم و همه باید باهم همدل باشیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، قاسم حدادی فر پس از شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد: خیلی خوب بازی را شروع کردیم و به گل نیز رسیدیم. نیمه دوم اصلا خوب نبودیم و به دلیل عدم تمرکز، اشتباهات فردی زیادی داشتیم و در نهایت بازی برده را باختیم.
وی ادامه داد: خیلی از این اتفاق ناراحت هستیم و باید بیشتر تلاش کنیم. باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و انشالله هفته های آینده بهتر بازی خواهیم کرد.
حدادی فر در خصوص صحبت های هواداران مبنی بر تهدید محمد نژادمهدی افزود: اصلا این گونه نیست و محمد نژاد مهدی با دروازه بان ما صحبت می کرد و من خود نیز در آن صحنه بودم. وقتی گل می خوریم از نوک حمله مقصر هستیم و همه تقصیر کار هستیم.
وی ادامه داد: هواداران باید صبور باشند و انشالله جواب زحمت های آن ها را خواهیم داد. هفته اول است و اگر این گونه پیش رویم به جایی نخواهیم رسید. همگی باید در یک مسیر باشیم تا موفق شویم.
حدادی فر در ارتباط با داوری و اخراج چراغعلی خاطرنشان کرد: داور بازی بسیاری از صحنه های پنجاه- پنجاه را به تیم سایپا می داد. اگر باختیم به خودمان باختیم، اما داور در برخی صحنه ها روی اعصاب بازیکنان بود.
وی در رابطه با تغییر سعید آذری افزود: آرزو می کنم همه در یک مسیر قرار بگیریم و همدل باشیم و در این خصوص در زمان دیگری صحبت خواهم کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108716/حدادی-فر--همه-باید-در-یک-مسیر-قرار-بگیریم
بستن   چاپ