پیام سپاهان
امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان:
ناامنی در خلیج فارس گریبان تمامی کشورهای منطقه را می گیرد
شنبه 2 شهريور 1398 - 08:29:45
پیام سپاهان - کاشان – امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه دشمن توانایی مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد، گفت: هر نوع ناامنی در خلیج فارس گریبان تمامی کشورهای منطقه را می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عباسی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان، ضمن تقدیر از برگزاری جشن عید غدیر در منطقه اردهال کاشان اظهار داشت: مردم باید هر سال بیش از پیش مفهوم غدیر را درک کنند و بر همین اساس برگزاری این مجالس جشن و شادی و اطعام غدیر می تواند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد.
وی ضمن اشاره به هفته دولت و گرامیدشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت بهانه ای است که بیش از پیش به مناطق محروم توجه داشته باشیم؛ تمامی اقداماتی که از سوی این دولت و دولت های قبل انجام شده است، کافی نیست و باید دولتمردان به وعده های داده شده خود عمل کنند تا اعتماد مردم نسبت به دولت سلب نشود.
مهمترین معضل مردم گرانی است
امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه مهمترین معضل امروز مردم گرانی است، ابراز داشت: با آنکه امور خوبی از لحاظ دفاعی و غیردفاعی در کشور انجام شده است اما مهترین مسئله امروز مردم کشورمان گرانی است به نحوی که یک جنس از شهر تا شهری دیگر یا خیابان تا خیابان دیگر و حتی مغازه به مغازه تفاوت قیمت دارد و این مهم نشان دهنده عدم نظارت کافی بر اصناف است.
وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا پیچیده است، گفت: در مسئله نفتکش ایرانی انگلیس سر تسلیم فرود آورد و این دولت مجبور به آزادی این نفتکش شد که این مهم نشان دهنده قدرت ایران و اثربخشی آن در منطقه خاورمیانه است اما فراموش نکنیم که آمریکایی ها در این زمینه شیطنت های فراوانی داشتند.
دشمن توانایی مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد
عباسی با بیان اینکه اگر در خلیج فارس امنیت برای ایران نباشد، برای هیچ کشوری نیز امنیت وجود ندارد، افزود: دشمن توانایی مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد؛ ترفندهای آمریکایی ها مبنی بر مذاکره دروغی بیش نیست چراکه تجربه برجام نشان داد که آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نخواهد بود.
وی با بیان اینکه ایران با وجود تمامی مشکلات خود به سمت پیشرفت و ترقی قدم برمی دارد، گفت: لازم است دولت با رفع موانع و رونق تولید برای کاهش بیکاری و رفع مشکلات به ویژه مشکلات قشر جوان و تحصیل کرده کشور قدم مثمر ثمری بردارد.
اقدام موثری برای ساماندهی رودخانه اردهال انجام نشده است
امام جمعه موقت مشهداردهال کاشان ضمن اشاره به بروز سیل اخیر در منطقه اردهال ابراز داشت: متاسفانه با وجود بروز این سیل و فوت دو نفر بر اثر این بلای طبیعی تاکنون اقدام موثری برای ساماندهی رودخانه اردهال کاشان انجام نشده است در حالی که مسئولان در ظاهر در این منطقه حضور پیدا می کنند اما در عمل پیشرفتی مشاهده نمی شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108734/ناامنی-در-خلیج-فارس-گریبان-تمامی-کشورهای-منطقه-را-می-گیرد
بستن   چاپ