پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان:
12 راس دام سرقتی در گلپایگان کشف شد/دستگیری 2 سارق
شنبه 2 شهريور 1398 - 08:30:05
پیام سپاهان - گلپایگان - فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری دو سارق و کشف 12 راس دام سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام و شکایت دامداران به پلیس، موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی سرانجام موفق شدند، مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: کارآگاهان پس از اخذ دستور از مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی دو سارق غیر بومی را در شهرستان دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف 12 راس دام سرقتی از مخفیگاه متهمان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به پنج فقره سرقت احشام در گلپایگان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند، تاکید کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها است.
وی گفت: در این راستا لازم است شهروندان در پیشگیری از این گونه سرقت ها، توجه به توصیه‌های پلیس را بیش از پیش مورد تاکید قرار و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس گزارش کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108748/12-راس-دام-سرقتی-در-گلپایگان-کشف-شد-دستگیری-2-سارق
بستن   چاپ