پیام سپاهان
سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان:
خرید کتاب برای کتابخانه های اصفهان را متوقف نکرده‌ایم
شنبه 2 شهريور 1398 - 17:21:33
پیام سپاهان - اصفهان - سرپرست کتابخانه های عمومی اصفهان با بیان اینکه خرید کتاب برای کتابخانه های اصفهان را متوقف نکرده‌ایم، گفت:تقویت فرهنگ نذر کتاب در راستای تامین بخش عمده منابع کتابخانه‌ها ضروری است.

امیر هلاکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با وجود شرایط دشوار اقتصادی امروز، طرح های مختلف اجرا شده در نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز بر تقویت فرهنگ اهدای کتاب استوار بوده است اما این شرایط مانع تامین و خرید کتاب برای کتابخانه ها نشده است.
وی ادامه داد: در نهاد کتابخانه های عمومی کشور ده ها کارگروه وجود دارد که کتاب های تازه منتشر شده و پرمخاطب را شناسایی و بر اساس نیازسنجی مخاطبان به طور مستقیم، اقدام به خرید از ناشران می کند.
سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان با تاکید بر اینکه از سوی دیگر فرهنگ نذر کتاب هم بخش عمده منابع کتابخانه را به عهده دارد، ابراز داشت: یکی از بزرگترین حامیان ناشران و کتابفروشی ها نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.
وی تاکید کرد: نهاد کتابخانه های عمومی هم با محدودیت مالی و شرایط اقتصادی موجود حامی ناشران و کتابفروشان است و بر اساس ذائقه و نیاز مخاطبان به خرید کتاب و نشریات می پردازد و به 300 باب کتابخانه عمومی در استان اصفهان ارسال می کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108781/خرید-کتاب-برای-کتابخانه-های-اصفهان-را-متوقف-نکرده‌ایم
بستن   چاپ