پیام سپاهان
فرماندار اردستان:
60 طرح عمرانی و خدماتی در اردستان افتتاح می شود
شنبه 2 شهريور 1398 - 17:43:52
پیام سپاهان - اردستان- فرماندار اردستان گفت: بیش از 60 طرح عمرانی و خدماتی بالغ بر 40 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان اردستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حمید رضا تاملی عصر شنبه در نشست خبری در بخشداری زواره ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: بیش از یک هزار و 600 نفر پرسنل در حوزه های مختلف اداری شهرستان اردستان به صورت پیمانی و رسمی مشغول خدمت هستند.
وی با بیان اینکه با خروج آمریکا از برجام دولت در سخت ترین دوران خود در پس از انقلاب اسلامی قرار گرفته است، ابراز داشت: دشمنان دوران سختی را برای جمهوری اسلامی طراحی کردند تا انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند.
فرماندار اردستان با بیان اینکه راهنمایی های رهبر معظم انقلاب توانسته در این زمینه راهگشای دولت باشد، گفت: بیش از 60 طرح عمرانی و خدماتی بالغ بر 40 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان اردستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
33 درصد مردم شهرستان اردستان در روستاها ساکن هستند
تاملی با اشاره به اینکه بخشداری‌های شهرستان اردستان امکانات را در حد توان به روستاها تزریق کرده اند، ابراز داشت: منبع بودجه ها برای این کار از در آمد بر ارزش افزوده است که 30 درصد بودجه را شامل می شود.
وی افزود: بودجه تملک دارایی امسال شهرستان اردستان مبلغ 210 میلیارد ریال است که بیش از 60 درصد آن به بخشهای آموزشی اختصاص دارد که اداراتی همچون آموزش و پرورش، فنی حرفه ای، آب روستایی و شهری و حوزه های فرهنگی و میراثی را شامل می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108783/60-طرح-عمرانی-و-خدماتی-در-اردستان-افتتاح-می-شود
بستن   چاپ