پیام سپاهان
چین سری: تمرکز نداشتیم و احساسی بازی کردیم
شنبه 2 شهريور 1398 - 19:01:20
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی مهم ترین علت باخت تیمش در مقابل سایپا را نبود تمرکز بازیکنان و بازی احساسی بازیکنانش عنوان کرد.
میترا چین سری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص بازی روز گذشته تیمش در مقابل سایپا تهران از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: از قبل می دانستیم که بازی سختی در مقابل سایپا داریم . تیمی که از کادر فنی و بازیکنان خوب و قدرتمندی برخوردار است.
وی در خصوص عملکرد فرزانه توسلی درون دروازه نامی نو گفت: شاید اگر توسلی نبود گل‌های بیشتری دریافت می کردیم. امسال بازیکنان جوانی داریم که نیاز به میدان دیدن بیشتر دارند که سعی می کنیم در طول فصل از نظر روحی و فنی آن ها را به شرایط مطلوب برسانیم.
سرمربی تیم نامی نو خاطر نشان کرد: با وجود میزبانی در اصفهان احساس می کردیم میهمانیم از نظر مسایل حاشیه ای قبل از مسابقه که سرپرست تیم خیلی جدی پیگیر این موضوع است.
وی خاطر نشان کرد: شروع خوبی داشتیم نیمه اول تیم عملکرد خوبی داشت، حتی 5 دقیقه نیمه دوم هم خوب بودیم اما بعد از کلی که دریافت کردیم تمرکز تیم بهم خورد و بازیکنان به بازی احساسی روی آوردند که در دقیقه گل‌های بعدی را خوردیم.
چین سری تصریح کرد: متاسفانه 5 بازی اول ما بسیار سنگین است بعد از بازی با ملی حفاری و سایپا در هفته سوم میهمان دختران کویر مس هستیم که فصل گذشته به عنوان پدیده لیگ معرفی شدند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108788/چین-سری--تمرکز-نداشتیم-و-احساسی-بازی-کردیم
بستن   چاپ