پیام سپاهان
با دستور رئیس جمهور انجام شد؛
آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی و رونق تولید مسکن در استان اصفهان
چهارشنبه 6 شهريور 1398 - 06:49:37
پیام سپاهان - به دستور حسن روحانی رئیس جمهور ایران، در برنامه زنده ویدئو کنفرانس، عملیات ساخت 19 هزار و 92 واحد مسکونی در استان اصفهان آغاز شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره راه وشهرسازی استان اصفهان، همزمان با پنج استان کشور امروز دستور آغاز عملیات اجرایی ساخت 19 هزار و 92 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در استان اصفهان توسط حسن روحانی صادر شد.
در این برنامه که به صورت ویدئو کنفرانس به صورت زنده و در محل پروژه 50 هکتاری شهرستان تیران و کرون و با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل راه وشهرسازی استان و جمعی از مدیران و مردم این شهرستان انجام شد. 
در ابتدا مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گزارشی از طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان ارائه کرد و گفت: مقوله مسکن در اقتصاد جامعه بسیار حائز اهمیت است و بیش از 100 شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آن وابسته است.
حمیدرضا امیرخانی اظهار کرد: آنچه در استان اصفهان پیش بینی شده احداث 47 هزار و 500 واحد است که 5000 واحد در سطح استان، 21 هزار واحد در شهر بهارستان، 18 هزار واحد در فولاد شهر و 2500 واحد در مجلسی احداث خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز به دستور رئیس جمهور 19 هزار و 92 واحد در استان در فاز اول کلید خواهد خورد و بقیه نیز در فاز دوم که سه ماهه سوم ابلاغ می شود، آغاز خواهد شد.
استاندار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: کسی این مشکلات را منکر نمی شود، اما دولت با تمامی توان خود و با برنامه ها و سیاست های تدوین شده در صدد رفع این مشکلات است و بحمداله این مسائل در حال مرتفع شدن است.
عباس رضایی افزود: امروز شروع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان به دستور رئیس جمهور آغاز شد که عملیات اجرایی 1000 واحد در شاهین شهر و 200 واحد در 50 هکتاری شهرستان تیران و کرون انجام خواهد شد و انتظار است تا این تعداد واحدها که در سطح استان به بیش از 19000 واحد هست تا پایان دولت دوازدهم به مردم تحویل شود.
رئیس جمهوری ایران اسلامی در این برنامه که به صورت ویدئو کنفرانس با اصفهان انجام شد، گفت: اصفهان برای ما جام جهان نمای ایران در ذوق، تمدن و هنر است و امروز زیبایی های هنر ایرانی در اصفهان متجلی است.
حسن روحانی افزود: از اینکه زاینده رود طبق وعده های ایام انتخاباتی و با تفضل خداوند و با بارش های الهی جاری است بسیار خوشحالم و امیدوارم تا در سال های آتی هم همین رحمت را خداوند از ما دریغ نکند و مردم اصفهان شاهد زیبایی های جریان آب در زاینده رود باشند.
وی با ابراز خوشنودی از انجام طرح اقدام ملی در شهر و زادگاه آیت الله مظاهری، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که بخشی از این طرح متعلق به شهری است که ایشان دوران کودکی خود را در آن گذرانده اند و از عالمان و متقیان بنام دوران ما هستند.
در پایان حسن روحانی دستور خود را اینگونه، صادر کرد: بنام خداوند بزرگ و با توسل به روح بلند پیامبر اعظم عملیات اجرایی 19092 واحد طرح اقدام ملی تولید مسکن را در استان اصفهان آغاز فرمایید.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/109952/آغاز-عملیات-اجرایی-طرح-اقدام-ملی-و-رونق-تولید-مسکن-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ