پیام سپاهان
رئیس آموزش و پرورش کاشان خبر داد:
افتخارآفرینی دانش آموزان کاشانی در مسابقات فرهنگی هنری کشور
چهارشنبه 6 شهريور 1398 - 06:49:47
پیام سپاهان - کاشان -رئیس آموزش و پرورش کاشان از افتخارآفرینی دانش آموزان کاشی در مسابقات فرهنگی هنری کشور خبر داد و گفت: 11 دانش آموز در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین مقنی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از حضور دانش آموزان کاشانی در سی و هفتمین مرحله کشوری جشنواره مسابقات فرهنگی هنری خبر داد و اظهار داشت: دانش آموزان کاشانی در این مسابقات موفق به کسب هشت رتبه نخست، یک رتبه دوم، یک رتبه سوم و یک رتبه برگزیده کشوری شدند.
وی ضمن اشاره به رشته های مقام آور توسط دانش آموزان کاشانی افزود: دانش آموزان کاشانی توانستند در رشته های طراحی قلم فلزی، طراحی آب مرکب، طراحی با ذغال، طراحی با مداد، نشریه الکترونیک، نقاشی مدادرنگ، فیلم کوتاه حوزه مستند داستانی، طراحی آرم، طراحی پوستر و فیلم کوتاه حوزه پوانمایی حائز رتبه های برتر شوند.
رئیس آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه تمامی دانش آموزان در هنرستان های این شهرستان مشغول به تحصیل هستند، ابراز داشت: محیا فلاح در طراحی با زغال، طوبی مختاری در طراحی آب مرکب، شکیبا معماری در طراحی قلم فلزی، وجیهه شهابی در طراحی با مداد، الهه حسن پور در نشریه الکترونیک، فاطمه بنایی در نقاشی با مداد و فاطمه حسن زاده در فیلم کوتاه حوزه مستند داستانی حائز رتبه نخست کشوری شدند.
وی با بیان اینکه زینب استادیان رتبه دوم کشوری در رشته طراحی پوستر را کسب کرده است، گفت: مینو موتمن رتبه سوم کشوری در رشته طراحی آرم را به دست آورده است و زینب شاه بالا نیز به عنوان برگزیده کشوری در رشته فیلم کوتاه حوزه پویانمایی معرفی شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/109954/افتخارآفرینی-دانش-آموزان-کاشانی-در-مسابقات-فرهنگی-هنری-کشور
بستن   چاپ