پیام سپاهان
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان:
اجرای طرح «اطعام می دهیم» در کاشان/4هزار پرس غذا توزیع شد
چهارشنبه 6 شهريور 1398 - 06:49:48
پیام سپاهان - کاشان - مسئول دفتر آستان قدس رضوی در کاشان از اجرای طرح «اطعام می دهیم» در کاشان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح چهار هزار پرس غذا در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی بصیرتی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «اطعام دهیم» در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به نیت اطعام غدیر و با عنوان «همسفره با حضرت زهرا(س) باشیم» به همت دفتر آستان قدس رضوی در کاشان برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این طرح چهار هزار پرس غذا طبخ و در میان مردم توزیع شد، افزود: یک هزار پرس از این غذاها در بین مسافران و در محل عوارضی شهرستان کاشان و سه هزار پرس آن نیز در بین محرومان منطقه توزیع شد و سعی کردیم تا نور امید را در دل مستضعفان همچنان پرنور نگه داریم.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در کاشان ضمن اشاره به اهداف اجرای این طرح در کاشان ابراز داشت: مهمترین هدف اجرای طرح «اطعام دهیم» احیای اطعام غدیر بوده و ترویج فرهنگ مهربانی و ایثار و ایجاد روحیه نشاط و شادمانی در جامعه از برکت غدیر علوی از دیگر اهداف این اطعام در این شهرستان است.
وی از عیادت بیماران بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد و گفت: این برنامه که با همکاری روحانیون موسسه تبلیغی موعود کاشان انجام شد علاوه بر دلجویی از بیماران تبرکات رضوی و هدایای فرهنگی و سرگرمی به کودکان بیمار نیز به آنان اهدا شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/109956/اجرای-طرح-«اطعام-می-دهیم»-در-کاشان-4هزار-پرس-غذا-توزیع-شد
بستن   چاپ