پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش اردستان:
آمار دانش آموزان سال اولی اردستان 5 درصد رشد داشته است
چهارشنبه 6 شهريور 1398 - 06:49:49
پیام سپاهان - اردستان- مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: دانش آموزان سال اولی اردستان امسال با پنج درصد افزایش نسبت به سال قبل به 380 نفر رسیده اند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصغر مومنیان ظهر سه شنبه در گردهمایی فصلی مدیران مدارس آموزش و پرورش اردستان اظهار داشت: مدارس باید به یک مرکز یاد گیرندگی تبدیل شوند و مدیران به عنوان یک رهبر آموزشی در ارتقای کیفیت، کارایی، اثر بخشی و افزایش بهره وری در مدارس تلاش کنند.
وی افزود: برپایی نماز جماعت باید در مدارس جدی گرفته شود و اگر دانش آموز را با مسجد، نماز، هیئت و بسیج آشنا نکردیم آموزش ها کم اثر خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش اردستان ابراز داشت: دانش آموزان سال اولی در اردستان امسال با پنج درصد افزایش نسبت به سال قبل به 380 نفر رسیده اند.
وی با بیان اینکه تاسیس مرکز مشاوره در اردستان و مرکز اختلالات یادگیری با هدف کمک به دانش اموزانی که دارای اختلال هستند در نظر گرفته شده است، افزود: مشارکت مالی اولیا و خیران در بحث کمک به مدارس و فعال کردن شورای دانش آموزی و مشارکت دانش آموزان می تواند در تصمیم گیری‌ها کمک کننده باشد.
مومنیان با تاکید بر اینکه تعداد 63 مدرسه با چهار هزار و 300 دانش آموز در منطقه اردستان سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد، ابراز داشت: سنجش اولیه برای 566 نفر نوآموز پیش دبستانی و 50 دانش آموز جامانده اول ابتدایی در اردستان انجام شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/109958/آمار-دانش-آموزان-سال-اولی-اردستان-5-درصد-رشد-داشته-است
بستن   چاپ