پیام سپاهان
شاکله امور مساجد کاشان تبیین شود/اهتمام به آموزش ائمه مساجد
چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 10:25:51 AM
مهر
پیام سپاهان- آیت الله عبدالنبی نمازی در جمع طلاب کاشانی ضمن تبریک اعیاد پیش رو اظهار داشت: لازم است شاکله امور مساجد در کاشان تبیین شود و یکی از قسمت های آن نیز باید معاونت پشتیبانی و فنی باشد و با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی در اعتلای مساجد کاشان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه ماموریت روحانیت حلقه وصل معبود و مخلوق است، افزود: لازم است تا کارگروه فرهنگی تشکیل و مسائلی همچون حقوق عامه و خاصه، امور خانواده و غیره که باید در طول سال مطرح شود به ترتیب اولویت مشخص شود و این مهم نیازمند سرمایه علمی است.

علما در کنار رفتن حجاب بین معبود و مخلوق تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تاکید بر موضوع معرفت شناسی ابراز داشت: علمای ما باید به اندازه ای تلاش کنند که حجاب های بین معبود و مخلوق همچون حجاب حب دنیا و غیره از پس پرده کنار برود چراکه تحقق این مهم موجب می شود هیچ گناهی در جامعه ایجاد نمی شود.

وی جهل را منشاء فساد در جامعه دانست و گفت: متاسفانه ما هنوز گرفتار مقدمات شدیم و این موضوع باعث می شود تا از تاثیرگذاری مطالب بیان شده کاسته شود اما نباید این اقدامات را بی ارزش دانست چراکه انقلاب اسلامی از همین منبرها به پیروزی رسیده است.

آموزش ائمه جماعات جدی گرفته شود

نمازی ضمن تاکید بر آموزش ائمه جماعات ادامه داد: آموزش ائمه جماعات باید جدی گرفته شود و بر همین اساس باید قرائت امام جماعت تصحیح و به مسائل مبتلا به آن اشرافیت کامل داشته باشد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/109972/شاکله-امور-مساجد-کاشان-تبیین-شود-اهتمام-به-آموزش-ائمه-مساجد
بستن   چاپ