پیام سپاهان
معاون خدمات شهری شهرداری کاشان:
هیئات مذهبی کاشان از ظروف یکبار مصرف کاغذی و سلولزی استفاده کنند
شنبه 9 شهريور 1398 - 15:37:38
پیام سپاهان - کاشان – معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: برای پذیرایی از عزاداران حسینی و در راستای حفظ سلامتی شهروندان، شایسته است هیئات مذهبی کاشان از ظروف یکبار مصرف کاغذی و سلولزی استفاده کنند.

محمدرضا خالدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه توصیه می‌شود هیئات مذهبی تا حد امکان از ظروف یک بار مصرف کاغذی و سلولزی استفاده کنند، اظهار داشت: از هیئت‌های مذهبی کاشان درخواست داریم تا فعالیت موکب‌های موقت و یا چایخانه‌هایی که در نزدیکی محل هیئت برپا می‌کنند به صورت کاملاً بهداشتی صورت پذیرد.
وی ضمن ارائه پیشنهادی مبنی بر پخش تراکت و یا بنرهای هشداری نسبت به رعایت بهداشت و نظافت شهری توسط شهروندان افزود: در سال گذشته در ایام محرم ماشین آلات و نیروهای خدماتی بیشتری را به کار گرفتیم و این موضوع به دلیل تعدد هیئات مذهبی در منطقه یک کاشان به صورت جدی تر انجام شد و این مهم در سال جاری نیز پیگیری می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از همکاری سازمان‌های مردم نهاد در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: در دهه نخست ماه محرم حداقل پنج دستگاه به صورت رزروی آماده ارائه خدمات است و همچنین زمان شروع جمع‌آوری پسماندهای شهری را نیز بنا به شرایط به تعویق انداخته و زمان پایان کار نیز متعاقباً به همان میزان دیرتر خواهد بود.
وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تفکیک زباله‌های شهری گفت: اقداماتی به صورت مقطعی و مستمر برای تفکیک زباله از مبدأ مدنظر قرار دادیم که در قالب استقرار کانکس‌های تفکیک در سطح شهر، تقسیم بندی مناطق و اختصاص مراکزی به منظور اطلاع رسانی عمومی و طراحی و آماده سازی نرم افزار بازیافت اقداماتی صورت گرفته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110125/هیئات-مذهبی-کاشان-از-ظروف-یکبار-مصرف-کاغذی-و-سلولزی-استفاده-کنند
بستن   چاپ