پیام سپاهان
قبوض کاغذی برق تا پایان شهریور حذف می‌شود
یکشنبه 10 شهریور 1398 - 1:00:16 PM
ایسنا
پیام سپاهان- قاسمعلی ناظری، صبح امروز(یکشنبه) در نشست خبری، اظهار کرد: حذف قبوض کاغذی برق تا پایان شهریورماه امسال در شهرستان اردستان انجام می‌شود که این طرح در راستای حمایت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان برای تولید کاغذ انجام می‌شود و بیش از 150 میلیارد تومان صرفه‌جویی مالی در سطح کشور به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کارکنان امور برق اردستان تاکنون با همکاری که رسانه‌ها و امامان جماعت و مردم با امور برق داشتند حدود 86 درصد شماره‌های همراه شهروندان را جمع آوری کردند، افزود: امور برق اردستان حدود 32 هزار مشترک دارد که امیدواریم در این زمان باقیمانده مابقی شهروندان نیز درخواست حذف قبوض خود را بدهند.

مدیر امور برق اردستان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 170 کنتور خراب را در سطح شهرستان با بودجه 900 میلیون ریال تعویض کردند، گفت: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط شبکه روستایی حسین‌آباد با هزینه بالغ بر 650 میلیون ریال، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط شبکه و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور در شهرک روستا در باغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال، تبدیل و تقویت شبکه شهرک امام حسن و رفع عیب ضعف مشترکان با بودجه یک میلیارد و 400 میلیون ریال به طول 2400 متر شبکه، برخی از اقدامات امور برق اردستان بوده است.

ناظری با بیان اینکه امور برق شهرستان اردستان حدود 28 میلیارد ریال بدهی از مشترکان خود طلب دارد، خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد بدهکاران امور برق اردستان، ادارات دولتی هستند و واحدهای صنعتی کمترین بدهی را به امور برق دارند.

وی با بیان اینکه با رایزنی‌هایی که فرماندار شهرستان و نماینده مردم در مجلس داشتند تا حدود زیادی مشکل کمبود برق واحدهای صنعتی شهرستان و خصوصاً مهاباد برطرف شده است، افزود: مشکلی که وجود دارد از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 12 ترانسفورماتور امور برق به سرقت رفته است که هزینه زیادی را به امور برق تحمیل کرده است. با توجه به اینکه موضوعات ایمنی و پیشگیری هم رعایت شده ولی باز هم شاهد سرقت تأسیسات در بخش برق شهرستان هستیم که برای ما یک معضل شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110151/قبوض-کاغذی-برق-تا-پایان-شهریور-حذف-می‌شود
بستن   چاپ