پیام سپاهان
ایمانی: سطح مسابقات قهرمانی جوانان همانند لیگ برتر والیبال بود
سه شنبه 12 شهريور 1398 - 12:37:09
پیام سپاهان - سرمربی تیم والیبال جوانان دختر اصفهان سطح کمی و کیفی مسابقات قهرمان کشوری دسته یک جوانان را همسطح مسابقات لیگ برتر عنوان کرد.
سمیرا ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه والیبال دوباره جان گرفته و نیروهای بسیار خوبی در استان‌های مختلف در حال تربیت و آموزش هستند. اصفهان نیز همچون همیشه یکی از قطب‌های اصلی این رشته در کشور بوده است که حضور ملی پوشان خوب و باکیفیت از اصفهان بیانگر این ادعا است.
وی در خصوص مسابقات قهرمان کشوری والیبال جوانان دختر (قهرمانی دسته یک کشور) که در شهرستان اشتهارد کرج برگزار شد، گفت: مسابقات با حضور 10 تیم آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کرمان، گلستان و مازندران در 2 گروه به‌صورت دوره‌ای برگزار شد که تیم اصفهان با شکست رقبای خود به دور بعدی راه پیدا کرد.
وی با اشاره به این‌که سطح مسابقات بسیار بالا و ازنظر فنی باکیفیت بود، خاطرنشان کرد: تیم ما در گروه سختی با تیم‌های تهران و البرز همگروه بود که توانستیم هر دو را شکست دهیم. در بازی آخر مقابل البرز میزبان شرایط بسیارسختی داشتیم چراکه بازی برای آن‌ها بسیار مهم بود تا بتوانند به‌عنوان تیم دوم به دور بعدی صعود کنند.
سرمربی تیم والیبال جوانان اصفهان ادامه داد: در این بازی باوجود اینکه دو گیم عقب بودیم، اما خوشبختانه بچه‌ها به آنچه گفتیم عمل کردند و بازگشتی رؤیایی تحت‌فشار میزبان به بازی داشتیم و توانستیم 3 گیم متوالی پیروز میدان و به‌عنوان تیم اول راهی دور بعد شویم.
وی تصریح کرد: در ادامه بازی‌ها نیز در یک بازی سخت و سنگین با نتیجه 3 بر صفر مازندران را مغلوب کرده و قهرمان شدیم و تیم تهران نیز با پیروزی مقابل خراسان رضوی سوم شد.
ایمانی در خصوص شرایط برگزاری مسابقات نیز گفت: باوجود اینکه مسابقات در اشتهارد برگزار شد، اما میزبانی بسیار خوبی داشتند، از نظر سطح کمی و کیفی نیز به اعتقاد بسیاری از مربیان و حتی سرمربی تیم ملی که برای شناسایی نفرات برتر و تیم ملی در سالن حضور داشت همپای لیگ برتر بود و جوانان نشان دادند که آینده‌ای روشن برای تیم ملی پیش رو است و قطعاً در سال‌های آینده جایگزینان خوبی برای ملی پوشان بزرگسال کشورمان خواهند شد.
سرمربی تیم والیبال جوانان دختر اصفهان در پاسخ به این سول که آیا بازیکنان لیگ برتری نیز در تیم‌های شرکت‌کننده حضور داشتند یا خیر، خاطرنشان کرد: در برخی از تیم‌ها بازیکنان لیگ برتر حضور داشتند. در تیم ما نیز الهه موسوی لیبرو جوان تیم نامی نو اصفهان و نگار سلحشور از ذوب‌آهن حضور داشتند و در پایان مسابقات نیز از تیم اصفهان 6 نفر برای تیم ملی انتخاب شدند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110262/ایمانی--سطح-مسابقات-قهرمانی-جوانان-همانند-لیگ-برتر-والیبال-بود
بستن   چاپ