پیام سپاهان
المپیاد استعدادهای برتر؛
سرمربی تیراندازی باکمان اصفهان: فاز جدید اردوها آغاز می‌شود
سه شنبه 12 شهريور 1398 - 14:48:58
پیام سپاهان - سرمربی تیم تیراندازی باکمان اصفهان در المپیاد استعدادهای برتر گفت: عملکرد ورزشکاران خیلی خوب بود و توانستند پرچم اصفهان را بالا ببرند.
روزبه نظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص المپیاد استعدادهای برتر اظهار کرد: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در رشته تیراندازی باکمان در اصفهان برگزار شد و مدال‌های رنگارنگی میان شرکت‌کنندگان تقسیم شد. در بخش ریکرو آقایان مدال طلای انفرادی را کسب کردیم.
وی ادامه داد: همچنین در بخش ریکرو مدال طلای تیمی را نیز به دست آوردیم. عملکرد بچه‌ها خیلی خوب بود و توانستند به نحو شایسته پرچم اصفهان را بالا ببرند.
نظریان در ارتباط با حمایت‌های هیئت تیراندازی باکمان افزود: خدا را شکر زمانی که اردوها آغاز شد، هیئت تا آخرین توان خود را برای تیم‌ها گذاشت. بچه‌ها هزینه‌های زیادی برای تجهیزات خود می‌دهند و اداره ورزش و جوانان هیچ‌گونه حمایتی انجام نداد.
وی با اشاره به آینده تیراندازی با کمان اصفهان، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است، انشالله یک ماه پس از المپیاد، فاز جدید اردوها آغاز می‌شود. امیدوارم با سرمایه‌گذاری خوبی که هیئت می‌کند، سال آینده افزایش مدال داشته باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110273/سرمربی-تیراندازی-باکمان-اصفهان---فاز-جدید-اردوها-آغاز-می‌شود
بستن   چاپ