پیام سپاهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
8 هزار پلیس یار محرم در استان اصفهان فعال شدند
چهارشنبه 13 شهريور 1398 - 14:16:49
پیام سپاهان - آران و بیدگل- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: هشت هزار پلیس یار محرم در کنار نیروی انتظامی امنیت عزاداری‌ها را در ایام محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورا بر عهده دارند.

سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دستورالعمل نظم و امنیت و روان سازی ترافیک به تمامی فرماندهی‌های انتظامی استان اصفهان ابلاغ شده است و مأموران در 24 شهرستان استان اصفهان مأمور به اجرای دستورالعمل هستند.
وی در ادامه با تاکید بر مراقبت مردم در ایام محرم و رعایت موارد ایمنی ابراز داشت: برخی از افراد شیاد با اعلام شماره حساب برای دریافت نذورات به دنبال اخاذی و سرقت از حساب مردم هستند و بر این اساس مردم باید دقت کنند وجوه و نذورات خود را به منابع موثق در هیئات مذهبی تحویل دهند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه عزاداری‌ها تا دیروقت ادامه پیدا می‌کند عزاداران باید به فکر افراد بیمار در خانه‌ها باشند و همچنین در ترافیک این روزها نیز حق تقدم را رعایت کنند.
افزایش 30 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در استان اصفهان
معصوم بیگی در ادامه به افزایش 30 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 22 تن انواع مواد مخدر در مبادی استان اصفهان کشف و ضبط شده است.
وی وضعیت امنیت در آران و بیدگل را مطلوب توصیف کرد و افزود: با وجود اینکه آران و بیدگل دو درصد از جمعیت استان را در اختیار دارد اما وضعیت سرقت و تخلفات دیگر در این شهرستان به نسبت جمعیت یک درصد است که این نشان از امنیت مطلوب آران و بیدگل دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110329/8-هزار-پلیس-یار-محرم-در-استان-اصفهان-فعال-شدند
بستن   چاپ