پیام سپاهان
بیغم: امیدوارم تماشاگران ساوه‌ای از بازی لذت ببرند
چهارشنبه 13 شهريور 1398 - 14:31:35
پیام سپاهان - سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان گفت: با وجود بازیکنان مصدومی که داشتیم، دعوت دیگر بازیکنان به اردوی تیم ملی کار ما را سخت کرد.
حمید بیغم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص بازی تیمش برابر سن ایچ ساوه اظهار کرد: بازی بین تیم‌های اول و دوم جدول است. بازیکنانی که مصدوم بودند به ترکیب تیم اضافه شده‌اند و رفته‌رفته مشکلات ما برطرف شده است. امیدوارم یک بازی قابل قبولی انجام شود و تماشاگران ساوه‌ای از بازی لذت ببرند.
وی در ارتباط با تیم سن ایچ ساوه ادامه داد: سن ایچ تیمی است که تمرینات پیش فصل خود را نسبت به دیگر تیم‌ها به موقع شروع کرد. همچنین بازیکنان فصل پیش خود را حفظ کرده است. تیم‌هایی که بازیکنان سال گذشته خود را حفظ می‌کنند، به دلیل شناخت بازیکنان از یکدیگر وضعیت خوبی دارند.
بیغم همچنین افزود: ازآنجایی‌که سن ایچ تمرینات خود را به موقع شروع کرد و بازیکنان اصلی خود را حفظ کرد، توانسته است نتایج خوبی کسب کند.
سرمربی گیتی پسند با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش برای این بازی، خاطرنشان کرد: حمید احمدی به دلیل محرومیت و مهران عالیقدر و حسین فهیمی مقدم را به علت مصدومیت همراه نداریم.
وی ادامه داد: با وجود مصدومینی که داشتیم دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی کار ما را سخت کرد و بهتر بود این اردو تیم ما را درک می‌کردند و به این اردو بازیکنان ما را دعوت نمی‌کردند؛ زیرا واقعاً مشکل بازیکن داشتیم.
بیغم در ارتباط با مهران عالیقدر افزود: به گفته پزشک‌ها این بازیکن به 90 تا 95 درصد آمادگی رسیده است؛ اما با وجود 3 بازی باقی مانده تا نیم فصل، سلامتی بازیکن برای ما اهمیت بیشتری دارد و ترجیح می‌دهیم این 3 بازی را از ایشان استفاده آن چنانی نکنیم، تا در نیم فصل دوم به صورت کامل وی را در اختیار داشته باشیم.
سرمربی گیتی پسند با اشاره به الکس فالکون، دروازه‌بان جدید گیتی پسند، خاطرنشان کرد: برای این‌که سهمیه فیفا را از دست ندهیم از نیم‌فصل استفاده خواهیم کرد. او دروازه‌بان خوبی است و بازی با پای فوق‌العاده‌ای دارد. وی دروازه‌بانی باقابلیت‌های بسیار بالا است و ازنظر فنی مورد تأیید ما بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110331/بیغم--امیدوارم-تماشاگران-ساوه‌ای-از-بازی-لذت-ببرند
بستن   چاپ