پیام سپاهان
بکماز: تا چه زمانی نباید حرف بزنیم؟
پنجشنبه 14 شهريور 1398 - 22:01:15
پیام سپاهان - سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: دلیل عمده شکست تیم خود را ابتدا بی تجربگی بازیکنان و سپس تاخیری که در شروع بازی ایجاد شد، می‌دانم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علیرضا بکماز امروز پنج شنبه پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: ما تیم خیلی جوانی داریم، زمانی که در بازی عقب می‌افتیم بازیکنانمان تلاش می کنند تا جبران کنند. 
وی ادامه داد: به شرایط میزبانی ذوب آهن به شدت معترض هستیم، حدود 15 تا 20 دقیقه منتظر آمبولانس بودیم و تیم ما دو بار سرد شد.
بکماز افزود: اوایل نیمه نخست را کامل از دست دادیم؛ اما نیمه دوم را فکر می‌کنم با 5 یا 6 گل پیروز شدیم که بی فایده است. بخشی از کار را خود ما کم کاری می‌کنیم و بخش عمده را دیگران. هرکسی از راه می‌رسد به این تیم جوان لطمه وارد می‌کند.
وی ادامه داد: واقعا نمی‌دانم چرا بیشتر صحنه‌های 50 -50 به سود تیم‌های دیگر است. کدام یک از بازی‌هایی که اعتراض کردیم مورد بازبینی قرار گرفته است؟ چون تیم جوانی هستیم باید هر بلائی سر ما بیاید؟ تا چه زمانی نباید حرف بزنیم؟
بکماز همچنین افزود: به هرحال ما شکست خوردیم و هیچ بهانه‌ای نداریم. در ادامه یا باید به باخت‌های خود ادامه دهیم، و یا یک جایی خودمان را پیدا کنیم. به همه مسائل تیم رسیدگی کردیم اما تیم ما خیلی جوان است و نمی‌دانم باید چه کاری انجام بدهم.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم اگر 10 دقیقه ابتدایی بازی را جدا کنیم،‌ ذوب آهن بازی را به ما باخت. دلیل عمده شکست خودمان را ابتدا بی تجربگی بازیکنان و سپس تاخیری که در شروع بازی ایجاد شد می‌دانم.
بکماز در رابطه با صعود تیمش به پلی آف افزود: خیلی زود است که در مورد صعود به پلی آف صحبت کنیم و ممکن است اتفاقاتی رخ دهد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110383/بکماز--تا-چه-زمانی-نباید-حرف-بزنیم؟
بستن   چاپ