پیام سپاهان
معصوم بیگی خبر داد؛
21.5 تُن کشفیات مواد مخدر در سال جاری
شنبه 16 شهريور 1398 - 17:34:36
پیام سپاهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 734 طرح پاکسازی در سطح استان انجام شده که در سال جاری تمرکز ویژه در ورودی‌های اصفهان است که در برخوردها و دستگیری‌ها بسیار مؤثر بوده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان، مهدی معصوم بیگی صبح امروز(شنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، اظهار کرد: کشفیات انتظامی استان اصفهان بالغ بر 21.5 تن بوده که 30 درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
وی ادامه داد: 86 درصد کشفیات سال جاری مربوط به کشفیات تریاک است و نباید در این بین از رشد کشفیات شیشه و مخدر‌های صنعتی غافل شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص دستگیر شدگان گفت: در حوزه دستگیر شدگان شاهد افزایش 23 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم و با 72 باند برخورد شده که نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته‌ است.
معصوم بیگی با اشاره به طرح‌های انجام شده برای پاکسازی از مواد مخدر، تصریح کرد: 734 طرح پاکسازی در سطح استان انجام شده که در سال جاری تمرکز ویژه در ورودی‌های اصفهان است که در برخوردها و دستگیری‌ها بسیار مؤثر بوده است.
وی از افزایش 50 درصدی بازرسی منازل خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری بازرسی منازل و فروشگاه‌ها افزایش یافته و فروشگاه‌هایی که در فروش مواد مخدر اقداماتی داشته‌اند پلمب شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان، افزود: 23450 نفر تحت آموزش همگانی قرار گرفته‌اند که این آموزش‌ها در بالا بردن سطح آگاهی شهروندان بسیار مؤثر بوده است.
معصوم بیگی در خصوص اقداماتی که باید در خصوص کنترل مواد مخدر انجام شود، خاطرنشان کرد: اگر این امکان باشد که تحرکات نیروی انتظامی افزایش داده شود به گونه‌ای که ماشین‌های شاسی بلند و موتورسیکلت‌هایی که در کویر بتوان با آن حرکت کرد در اختیار نیروی انتظامی‌ گذاشته شود شرایط کشف به گونه‌ای دیگر خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110434/215-تُن-کشفیات-مواد-مخدر-در-سال-جاری
بستن   چاپ