پیام سپاهان
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن: حمایت از منصوریان را دو برابر می‌کنیم
یکشنبه 17 شهریور 1398 - 9:30:34 AM
مهر
پیام سپاهان- باشگاه ذوب آهن در تیم فوتبال این باشگاه و آکادمی دست به تغییراتی زد. جمشید رشیدی مدیر آکادمی ذوب آهن جای خود را به رسول کربکندی داد و محسن کرباسچی به جای مجید حاج رسولی ها سرپرست این تیم شد. همچنین مهران حاتمی به عنوان سرمربی جدید تیم بسکتبال ذوب آهن معارفه شد. علاوه بر این کامران شیرزادی هم مجددا کارش را در پست مدیر رسانه ای تیم آغاز کرد.

جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در جلسه معارفه  مدیر تیم‌های پایه و آکادمی، سرپرست تیم فوتبال و مدیر رسانه ای تیم گفت: به کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن به خاطر روزهای سخت و نفس گیری که در مسابقات داشتند، خسته نباشید می گویم. تیم ما با حضور آقای منصوریان روزهای خوبی را سپری کرد. مسابقات آسیا تمام و لیگ آغاز شده است. دو مسابقه اخیر ملاک محک زدن تیم ما نیست. ذوب آهن  دارای افراد باتجربه، ورزشی و بازیکنان شایسته زیادی است که خیال ما را راحت می کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه هیات مدیره روز شنبه جلسه خوبی با علیرضا منصوریان داشته است، تاکید کرد: حمایت ها را دو چندان می کنیم تا با قدرت و قوت بیشتر کار کنیم. از این پس در ورزشگاه هم، حمایت هواداران بیشتری را خواهید دید. انشاءالله با پیوستن بازیکنان سرباز هم تیم منسجم تر خواهد شد.

محمدی ادامه داد: در ارکان کاری باشگاه و تیم قرار است تغییراتی صورت بگیرد که با جمع بندی هیات مدیره انجام شده و مطمئنا ثمرات خوبی خواهد داشت. ساختار اداری باشگاه در حال تغییر است و کارهای خوبی برای بهتر شدن نام و صلابت باشگاه در حال انجام است.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در تیم ذوب آهن گفت: آقای کرباسچی از چهره های شناخته شده ورزشی که داور و ناطر بین المللی هندبال است به عنوان  سرپرست تیم فعالیت می کند و از زحمات آقای حاج رسولی ها تشکر و قدردانی می کنیم. آقای شیرزادی از چهره های خوشنام رسانه هم مدیر رسانه ای جدید تیم است که جایگزین آقای احسان بعیدی می شود. از آقای بعیدی هم تشکر می کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: آقای کربکندی از مفاخر فوتبال اصفهان و کشور و ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیر سازمان تیمهای پایه و فوتبال ذوب آهن انتخاب و جایگزین جمشید رشیدی شد. جا دارد از زحمات آقای رشیدی هم تشکر کنم.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/110469/مدیرعامل-باشگاه-ذوب‌آهن--حمایت-از-منصوریان-را-دو-برابر-می‌کنیم
بستن   چاپ