پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
عزاداران حسینی در احیای امر به معروف و نهی از منکر بکوشند
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 16:34:17
پیام سپاهان - اردستان- امام جمعه اردستان گفت: عزاداران حسینی باید در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بکوشند و و هر فردی به اندازه وسع خود آن را عملیاتی کند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: امام حسین (ع) نهضت عاشورا را برای برپایی امر به معروف و نهی از منکر مهم آغاز کرد که این نهضت در طول تاریخ تداوم یافته است و ما وظیفه داریم برای گسترش آن فرهنگ سازی کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر است و امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر هستند، افزود: مداحان و سخنرانان که داعیه محبت به اهل بیت دارند باید امر به معروف و نهی از منکر را در برنامه کاری خود داشته باشند و آن را از راه صحیح و درست به کار ببرند.
امام جمعه اردستان با اشاره به فرمایشی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه همه کارهای خوب و حتی جهاد در راه خدا در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر همچون رودی در برابر دریای خروشان است، بیان داشت: عزاداران حسینی باید در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بکوشند و و هر فردی به اندازه وسع خود آن را عملیاتی کند.
امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر است
حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: قیام حضرت اباعبدالله چون بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بنا شده بود یک هزار و 380 سال پایدار ماند و هر روز نیز پررنگ‌تر می‌شود و چون رنگ خدایی دارد همواره در طول تاریخ جادانه خواهد ماند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110504/عزاداران-حسینی-در-احیای-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر-بکوشند
بستن   چاپ