پیام سپاهان
اهدای پلاکت و پلاسما در تاسوعا و عاشورا
دوشنبه 18 شهريور 1398 - 09:32:50
پیام سپاهان - مدیرکل مرکز انتقال خون استان اصفهان گفت: در روز عاشورا تنها در مرکز اهدای خون خمینی‌شهر خون‌گیری می‌شود و مرکز میدان خواجو تنها اهدای پلاکت و پلاسما دارد که از صبح تا ساعت 14 فعال خواهد بود.
مجید زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، با بیان اینکه در روزهای تاسوعا و عاشورا مرکز اهدای خون شهرستان خمینی‌شهر و مرکز جامع اهداکنندگان میدان خواجو برای شهروندان و عزادارانی که مایلند اهدای پلاسما و پلاکت کنند فعال است، اظهار کرد: در روز تاسوعا مرکز اهدای خون خمینی‌شهر و مرکز بهداشت کوشک آماده میزبانی از اهدا کنندگان خون هستند.
وی تصریح کرد: البته در روز عاشورا تنها در مرکز اهدای خون خمینی‌شهر خون‌گیری می‌شود و مرکز میدان خواجو تنها اهدای پلاکت و پلاسما دارد که از صبح تا ساعت 14 فعال خواهد بود.
مدیرکل مرکز انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه پایگاه سیاری نداریم و در شهرستان خمینی‌شهر مرکز ثابت اهدای خون با تمام امکانات و تجهیزات در دسترس است، گفت: در دو روز تاسوعا و عاشورا در شهرستان‌های کاشان، خوانسار، گلپایگان و شهرضا مراکز انتقال خون فعال است و خون‌گیری می‌کنند و در نجف‌آباد تنها در روز عاشورا خون‌گیری می‌شود.
کد خبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110514/اهدای-پلاکت-و-پلاسما-در-تاسوعا-و-عاشورا
بستن   چاپ