پیام سپاهان
همزمان با تاسوعا و عاشورا
543 تیم امدادی در استان اصفهان خدمات‌رسانی می‌کنند
دوشنبه 18 شهريور 1398 - 18:00:02
پیام سپاهان - اصفهان - 543 تیم ثابت و سیار امدادی و انتظامی در روزهای تاسوعا و عاشورا در جمع عزاداران حسینی در استان اصفهان خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 300 تیم ثابت و سیار آتش نشانی شهرداری‌ها، شرکت‌های برق، گاز و آب و فوریت‌های پزشکی به منظور ارائه خدمات ایمنی و امدادی، تامین آب و اجرایی کردن اصول ایمنی، در روزهای تاسوعا و عاشورا در هیات‌های مذهبی، مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه‌های استان خدمت رسانی می کنند.
منصور شیشه فروش افزود: همچنین 243 تیم ثابت و سیار امدادی پلیس راه و راهور، راهداری، اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو در جاده‌های شهری و روستایی و محورهای استان با پشتیبانی خودروهای عملیاتی، آمبولانس و بالگرد در راستای تردد ایمن، کنترل ترافیک و ارائه خدمات امدادی در این 2 روز استقرار دارند.
وی با بیان اینکه اصول ایمنی به سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و هیات‌های عزاداری اعلام شده است، گفت: بر ضرورت رعایت شرایط ایمن و استاندارد در سیستم‌های برق رسانی و گازرسانی و همچنین حرکت کاروان‌های عزاداری و انتقال عَلم ها نیز تاکید شده است و بازرسی مستمر در این زمینه توسط ارگان‌هایی مانند آتش نشانی و شرکت های گاز و برق انجام می‌شود.
شیشه فروش، تامین آب سالم به‌ویژه در روستاها و مکان‌هایی که با تراکم زائران مواجه می شود را یکی از برنامه‌های ویژه امسال در برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در استان عنوان و اضافه کرد: برای تامین ایمنی و تجهیز تیم‌های امدادی در جاده‌ها، خودروی کافی نیز در اختیار ارگان هایی مانند پلیس راه قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم تا امروز حادثه خاصی در استان اصفهان در برپایی مراسم عزاداری رخ نداده است، از مردم و متولیات هیات‌های عزاداری خواست تا با رعایت همه موارد ایمنی مانع از بروز هرگونه حادثه ای شوند.
6027/ 6022/ 3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110529/543-تیم-امدادی-در-استان-اصفهان-خدمات‌رسانی-می‌کنند
بستن   چاپ