پیام سپاهان
ایستگاه دوازدهم لیگ برتر فوتسال؛
رویارویی بیغم با همشهریان خود/ هایپر یا ارژن؛ کدام یک از پایین جدول فاصله می گیرد؟
چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 12:22:48 PM
ایسنا
پیام سپاهان - در دوازدهمین هفته از لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند میزبان فرش آرا مشهد است و هایپر شاهین شهر به مصاف ارژن می رود.
  در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند روز جمعه 22 شهریور ساعت 18 در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم فرش آرا مشهد است. هایپر شاهین شهر نیز در همین روز و ساعت، در دیار حافظ و سعدی به مصاف ارژن خواهد رفت.
گیتی پسند - فرش آرا
شاگردان حمید بیغم هفته گذشته تیم سن ایچ را با نتیجه 4 بر 3 در ساوه شکست دادند و یک پیروزی ارزشمند کسب کردند. آنها اکنون با 6 برد، 4 تساوی و تنها یک شکست 22 امتیاز دارند و صدرنشین لیگ برتر فوتسال هستند.
قرمزپوشان با وجود مصدومیت و محرومیت های زیادی که داشتند، تا این مرحله از لیگ خوب کار کرده اند و نتایج خوبی هم گرفتند.
گیتی پسندیها برای این بازی حمید احمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. مهران عالیقدر و حسین فهیمی مقدم نیز به احتمال زیاد از مصدومین گیتی پسند هستند که نمی توانند در این بازی تیمشان را همراهی کنند.
در آن سمت تیم فرش آرا هفته گذشته به سختی توانست از سد تیم شاهین کرمانشاه عبور کند و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. مشهدی ها با کسب 5 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست، اکنون 19 امتیازی که به دست آوردند در رده سوم جدول قرار دارند.
تیم فرش آرا سال های گذشته چهره یک تیم میانه جدول را داشته است؛ اما شرایط این تیم در این فصل متفاوت است. آنها با برگرداندن قدرت بهادری و داشتن بازیکنانی مانند بهزاد عظیمی و مسعود محمدی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل به حساب می آیند.
هر دو تیم برای این بازی انگیزه های فراوانی دارند. شاگردان بیغم در خانه خود بازی می کنند و نمی خواهند، حتی یک امتیاز به تیم فرش آرا بدهند، قصد پیروزی در این بازی را دارند تا به صدرنشینی خود ادامه دهند. یاران قدرت بهادری نیز می دانند که برای مدعی بودن در لیگ باید برابر همه تیم ها امتیاز بگیرند و با قدرت بجنگند.
ارژن شیراز - هایپر شاهین شهر
هایپری ها هفته گذشته در یک بازی خانگی با نتیجه 3 بر 2 از تیم مقاومت شکست خوردند. آنها با 1 پیروزی، 5 تساوی و 5 شکست اکنون با 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.
از بزرگترین ضعف های تیم هایپر می توان به مشکل گلزنی این تیم اشاره کرد. آنها از ابتدای فصل تا کنون جزء تیم هایی بوده اند که در موقعیت سازی بسیاری موفق عمل کرده اند، اما در ضربات پایانی دقت کافی نداشته اند و به گل نمی رسیدند.
در آن سمت تیم ارژن شیراز نیز فصل خوبی را نداشته است. شاگردان کمالی هفته گذشته با نتیجه 4 بر 2 به تیم مس سونگون باختند. آنها با 2 پیروزی، 2 تساوی و 7 شکست اکنون 8 امتیازی هستند و سیزدهمین تیم جدول هستند.
ارژنی ها که فصل گذشته شرایط بهتری داشتند، این فصل تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار خود را نظیر اسحاق سورغالی از دست دادند، تا برای لیگ امسال شرایط سخت تری داشته باشند.
از آنجایی که هر دوتیم هم امتیاز هستند، این بازی برای هر دو اهمیت بالایی دارد. ارژنی ها در خانه خود بازی می کنند و می خواهند با کسب 3 امتیاز این بازی فاصله ای 3 امتیازی با دو تیم پایین جدول ایجاد کنند. هایپری ها نیز وضعیتی مشابه دارند و قطعا با انگیزه به شیراز می روند.
برنامه سایر مسابقات؛ جمعه 22 شهریور ساعت 18
ستارگان ورامین _ شهروند ساری
سوهان محمد سیما قم _ آذرخش بندرعباس
اهورا بهبهان _ سن ایچ ساوه
مقاومت البرز _ حفاری اهواز
شاهین کرمانشاه _ مس سونگون
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110570/رویارویی-بیغم-با-همشهریان-خود--هایپر-یا-ارژن؛-کدام-یک-از-پایین-جدول-فاصله-می-گیرد؟
بستن   چاپ