پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان: کرسی‌های آزاداندیشی برای بسیجیان برگزار شود
چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 16:05:35
پیام سپاهان - اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: لازم است برای بسیجیان کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شود تا حرف‌ها و شبهات خود را بیان و اگر اشکالی در ذهن آنان نسبت به انقلاب و نظام وجود دارد برطرف شود تا بتوانند در عرصه هدایتگری موفق عمل کنند.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف می‌تواند آسیب‌های موجود را برطرف کند، اظهار داشت: هدایتگری در جامعه، وظیفه بسیج است و همه بسیجیان باید آمادگی داشته باشند تا بتوانند در این عرصه بخوبی فعالیت کنند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یعنی عمل به اسلام بنابراین همه ما باید برای این مرحله آمادگی داشته باشیم و برای آن بکوشیم تا دستاوردهای جدیدی برای ملت بزرگ ایران رقم بخورد.
امام جمعه اصفهان افزود: بصیرت‌افزایی برای خانواده‌های سپاه، تفسیر قرآن برای عموم بسیجیان، همکاری اطلاعات سپاه با وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی برای مقابله با فسادهای سازمان‌یافته و ضرورت افزایش همکاری‌های بسیجیان با ائمه جماعات از نکاتی است که سپاه می‌تواند بیش از پیش به آن توجه داشته باشد.
در ابتدای این دیدار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به فعالیت جهادی سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: سپاه در عرصه‌های جهادی حضور دارد و این حضور را ادامه می‌دهد و آماده خدمت رسانی به مردم و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله صادقی افزود: فرمانده جدید سپاه صاحب‌الزمان(عج) با رویکرد جدید، برنامه‌ها و کارهای خوبی را آغاز کرده‌ است که نتایج آن در آینده مشخص می‌شود.
وی گفت: ضرورت حضور علما در جمع پاسداران و بسیجیان، برنامه‌ریزی برای برطرف شدن برخی از ناهنجاری‌های فرهنگی در شهر و همکاری امامان جماعت و بسیجیان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم، از موضوعاتی است که بیش از پیش باید به آن توجه کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) نیز در این دیدار با اشاره به اجرای طرح "مسجد محوری" گفت: از سال گذشته موضوع اعتلای بسیج یعنی حضور بسیج در میان مردم، ارتباط با مردم و خدمت به مردم، در دستور کار قرار گرفته است.
سردار مجتبی فدا با بیان‌اینکه با اجرای طرح "گشت رضوی"، شاهد کاهش سرقت‌ در محله‌ها هستیم، گفت: طرح "جهاد روشنایی" نیز در شرق اصفهان توسط سپاه صاحب الزمان(عج) استان اجرا و در قالب آن سلول‌های خورشیدی برای تولید برق بر روی پشت‌بام منازل نصب می‌شود و درآمدش به خانواده‌های آن منطقه اختصاص می‌یابد.
وی افزود: همچنین با اجرای طرح "صنعت یار"، تلاش می‌شود تا مشکلات مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی برطرف شود.
به گفته فرمانده سپاه استان اصفهان، توزیع لوازم‌التحریر در مناطق محروم شهر اصفهان، اجرای طرح "شهید رهنمون" با حضور پزشکان بسیجی به مدت پنج سال در مناطق محروم، فعالیت 300 گروه جهادی اصفهان در مناطق محروم استان و سایر استان‌ها، فعالیت گروه‌های بسیجی در پلدختر برای ساخت منازل مسکونی را از فعالیت‌هایی است که توسط بسیجیان استان انجام می‌شود.
وی همچنین اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح در استان به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.
2093/6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110589/امام-جمعه-اصفهان--کرسی‌های-آزاداندیشی-برای-بسیجیان-برگزار-شود
بستن   چاپ