پیام سپاهان
فرمانده ناحیه سپاه اردستان خبر داد:
برپایی نمایشگاه ادوات جنگی سنگین و نیمه سنگین در اردستان
چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 18:17:19
پیام سپاهان - اردستان-فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: با برنامه ریزی انجام شده نمایشگاه ادوات جنگی سنگین و نیمه سنگین در محله نینوای شهر زواره اردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی ابراهیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مراسم شهرستان با موضوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیروزی های دوران دفاع مقدس در سایه اتحاد و همدلی مردم و با درایت حضرت امام خمینی(ره) به دست آمد و این دوران دستاورد های زیادی را برای نظام به همراه داشت.
وی با بیان اینکه باید برای نکوداشت هفته دفاع مقدس فعالیت جدی داشته باشیم، افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اردستان به صورت ویژه برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان بیان داشت: مطابق با روز شمار هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی از جمله عطرافشانی گلزار شهداء، دیدار با خانواده شهداء، حضور حلقه های صالحین بسیجی در نماز جمعه در نظر گرفته شده و نمایشگاه ادوات جنگی نیز در این شهرستان برگزار می شود.
وی تاکید کرد: با برنامه ریزی انجام شده نمایشگاه ادوات جنگی سنگین و نیمه سنگین در محل نینوای شهر زواره برپا می شود که ضمن غرفه بندی نمایشگاه یکی از عملیات های دفاع مقدس در این نمایشگاه بازسازی و اجرا می شود.
تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در اردستان انجام می شود
سرهنگ ابراهیمی افزود: شهرستان اردستان 319 شهید و 520 جانباز که تقدیم انقلاب کرده است که بیش از 250 شهید آن از برادران بسیجی هستند و بیش از دو هزار و 200 نفر نیز رزمنده در دفاع مقدس نقش آفرینی داشته اند، بر این اساس در مراسمی از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110600/برپایی-نمایشگاه-ادوات-جنگی-سنگین-و-نیمه-سنگین-در-اردستان
بستن   چاپ