پیام سپاهان
سعید آذری میزبان سپاهان در فولاد آرنا
پنجشنبه 21 شهريور 1398 - 10:48:48
پیام سپاهان - در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم فولاد مبارکه سپاهان روز شنبه 23 شهریورماه از ساعت 19:45 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، طلایی پوشان 2 بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و با 6 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند. شاگردان قلعه نویی در بازی های گذشته نمایش خوبی ارائه داده اند و هواداران این تیم بیش از فصل گذشته به سپاهان قلعه نویی امیدوار هستند. 
پیام نیازمند سنگربان این فصل سپاهان در دو بازی گذشته اجازه گشوده شدن دروازه را به حریفان نداده است تا گام بلندی را از همین ابتدای لیگ برای عنوان های فردی بردارد.
در آن سمت میدان تیم فولاد خوزستان از 2 بازی گذشته، یک تساوی و یک شکست به دست آورده است تا جزء تیم های بدون پیروزی لیگ باشد. 
سعید آذری مدیرعامل سابق تیم ذوب آهن اصفهان به تازگی مدیرعامل تیم فولاد خوزستان شده و تقابل او با رقیب همشهری خود از نکات جالب توجه این بازی است.
بدون شک هیچ تیمی برای باختن وارد زمین مسابقه نمی شود. سپاهانی ها می خواهند روند خوب خود را حفظ کنند و از همین ابتدا امتیازات مورد نیاز را جمع آوری کنند تا در ادامه لیگ مشکلی نداشته باشند. از طرفی دیگر تیم فولاد می خواهد نخستین پیروزیش را در شهر خود به دست آورد و از روند پیروزی های سپاهان نیز جلوگیری کند.
پیام حیدری به کمک علی میرزابیگی، رحیم شاهین، حسین زمانی، ایمان کهیش و مهدی الوندی وظیفه قضاوت این بازی را بر عهده دارد. علیرضا کهوری نیز ناظر داوری این دیدار است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110609/سعید-آذری-میزبان-سپاهان-در-فولاد-آرنا
بستن   چاپ