پیام سپاهان
شهردار کاشان:
70 درصد هزینه‌های زیرگذر کاشان به شکل غیرنقدی تامین شده است
پنجشنبه 21 شهريور 1398 - 22:26:37
پیام سپاهان - کاشان- شهردار کاشان از انجام مطالعات 10 ساله برای اجرای پروژه زیرگذر این شهرستان خبر داد و گفت: 70 درصد هزینه‌های زیرگذر کاشان به شکل غیرنقدی تامین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید ابریشمی راد شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای کریدور زیرگذر کاشان اظهار داشت: قرارداد این پروژه در 19 خرداد تصویب و به صورت رسمی از 21 خرداد عملیات اجرایی آن آغاز شد و تاکنون سه ماه از فعالیت آن گذشته است.
وی با بیان اینکه مطالعات این محور شریانی از 10 سال پیش آغاز شده است، افزود: عرض این پروژه 21 متر بوده و دارای رمپ‌های ورودی و خروجی به زیرگذر در تقاطع ها و 12.5 متر باند کندرو است که برای جریان دسترسی محلی و ارتباط گره‌ها، تراز صفر و همسطح درنظر گرفته شده است.
بکارگیری 1700 شمع در اجرای پروژه زیرگذر کاشان
شهردار کاشان از پیش بینی یک هزار و 500 الی یک هزار و 700 شمع در پروژه زیرگذر کاشان خبر داد و ابراز داشت: بیش از 12 هزار متر مربع عرشه بتنی و 14 هزار متر مکعب خاک برداری برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
وی وجود جریان معمول ترافیکی و عبور و مرور را یکی از دشواری های کار دانست و گفت: انتقال و جا به جایی تاسیسات و نوسازی آنها به دلیل فرسوده بودن دغدغه ای جدی است و همت مسئولان مربوطه را می طلبد.
تامین 70 درصد اعتبارات پروژه زیرگذر کاشان به شکل غیرنقدی
ابریشمی راد از اجرای 90 شمع با حجم شش هزار و 200 متر مکعب خاک‌برداری، یک هزار و 200 متر مکعب بتن ریزی و 300 تن آرماتور تا سه ماه آینده در این گذر خبر داد و اظهار داشت: یک هزار و 700 متر پل اطراف میدان شهید منتظری و 320 شمع نیز تا سه ماه آینده اجرا می شود.
وی ضمن اشاره به نحوه تامین اعتبار اجرایی این پروژه افزود: هزینه اجرای پروژه به صورت 70 درصد غیرنقدی و در قالب زمین های فریز شده و 30 درصد به صورت نقد تامین می شود و بر همین اساس تأمین آن در مقایسه با هزینه های جاری شهرداری، امر چندان دشواری نیست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110631/70-درصد-هزینه‌های-زیرگذر-کاشان-به-شکل-غیرنقدی-تامین-شده-است
بستن   چاپ