پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
سید حسن نصر الله لرزه بر دل سران رژیم کودک‌کش اسرائیل افکنده است
جمعه 22 شهريور 1398 - 15:48:28
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه اصفهان با بیان اینکه سید حسن نصر الله با صلابت خود لرزه بر دل سران رژیم غاصب اسرائیل افکنده است، گفت: جبهه مقاومت دنیا را از نام رژیم کودکش اسرائیل پاک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز این هفته اصفهان با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم بیان شود، اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران مفهوم مقاومت را به دنیا صادر کرد و امروز جبهه مقاومت با با تمام توان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و آنها را درمانده کرده است.
سید حسن نصر الله با صلابت خود لرزه بر دل سران رژیم اسرائیل افکنده است
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جمعیتی مطیع ولی فقیه را در لبنان شکل داده است که مظهر اقتدار جبهه مقاومت در برابر دشمنان است و به انواع سلاح‌های پیشرفته نیز مجهز است، تاکید کرد: سید حسن نصر الله رهبر حزب الله با صلابت خود لرزه بر دل سران رژیم اسرائیل افکنده و با تهدیدهای خود ترس بی امان را در دل صهیونیست‌ها جاری کرده است.
امام جمعه اصفهان با اشاره به قتل عام آوارگان فلسطینی در 1948 میلادی ابراز داشت: رژیم کودک کش و مظلوم کش اسرائیل در آن سال دو اردوگاه زنان و کودکان فلسطینی را بمباران کرد و لکه ننگین دیگری در تاریخ باقی گذاشت.
جبهه مقاومت دنیا را از نام رژیم کودکش اسرلئیل پاک خواهد کرد
وی با بیان اینکه اسرائیل جنایتکار از این دست جنایت‌ها در دنیا کم نداشته است، ابراز داشت: به لطف خداوند از عمر این رژیم غاصب چیزی باقی نمانده است و سرانجام جبهه مقاومت، دنیا را از نام و وجود فتنه انگیز این رژیم غاصب و کودک کش پاک خواهد کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: امروز نیزآمریکا درصدداست تا هشت میلیون آواره فلسطینی در اردوگاه‌های اطراف فلسطین را متفرق کند تا از هراس این رژیم غاصب بکاهد اما به لطف خداوند و پایداری جبهه مقاومت پیروز نخواهد شد.
برپایی مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) سال به سال رونق بیشتری می گیرد
امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ابراز قدردانی از مردم شهید پرور اصفهان در ارتباط با برپایی مجالس پرشکوه عزاداری سیدالشهدا (ع) گفت: برخلاف خواسته دشمنان در طول تاریخ این عزاداری‌ها سال به سال رونق بیشتری می گیرد و مطابق فرمایش پیامبر اکرم (ص) شور و حرارتی که پس شهادت امام حسین (ع) در دل مومنان ایجاد شده است در طول تاریخ هرگز خاموش نخواهد شد.
عمل به فرامین الهی در راستای رسیدن به حکومت اسلامی ضروری است
وی با اشاره به مبانی بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: رهبر انقلاب در این بیانیه بر برپایی حکومت اسلامی تاکید کردند و چهار مرحله پیش از رسیدن به حکومت اسلامی در این بیانیه بیان شده است؛ برای رسیدن به این مرحله مردم و مسئولان باید پیاده سازی و عمل به فرامین الهی را پیش روی فعالیت های خود قرار دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110641/سید-حسن-نصر-الله-لرزه-بر-دل-سران-رژیم-کودک‌کش-اسرائیل-افکنده-است
بستن   چاپ