پیام سپاهان
امام جمعه مشهد اردهال:
ترامپ به مذاکره با ایران محتاج است
جمعه 22 شهريور 1398 - 16:14:49
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه مشهد اردهال گفت: ترامپ برای کسب رای در انتخابات آینده به مذاکره با ایران محتاج است و قصد دارد به پای میز کشاندن ایران را به رخ دولتمردان آمریکایی بکشاند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به تکاپوی فرانسه برای برقراری ارتباط ایران و آمریکا اظهار داشت: ترامپ به دنبال کسب رای است و بر همین اساس قصد دارد تا به پای میز کشاندن ایران را به رخ دولتمردان آمریکایی بکشاند.
وی افزود: ترامپ قصد دارد که به جهان بفهماند با وجود آنکه از برجام خارج و به ملت و دولت ایران توهین شده است اما ایران را به پای میز مذاکره کشانده است؛ عجیب است که فرانسه تا پیش از انعقاد برجام نقش پلیس بد را داشت اما امروز نقش میانجی گری را ایفا می کند.
امام جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به وضعیت اسف بار منطقه یمن ابراز داشت: فرانسه، انگلیس و آمریکا به واسطه عربستان موشک های خود را بر سر مردم مظلوم یمن فرود می آورد اما ایران اسلامی به تاسی از حدیث پیامبر اکرم (ص) به داد مردم مظلوم یمن شتافتند.
وی گفت: دشمن قصد دارد تا حضور ایران را در کشورهای منطقه همچون سوریه، لبنان، عراق، پاکستان، افغانستان و غیره محدود کند و قدرت موشکی ایران نیز در این راستا محدود شود و بر همین اساس این اهداف دشمن قدرت ایران را نشانه گرفته است.
سلیمانی ضمن اشاره به حضور قدرتمند ایران در منطقه افزود: حضور قدرتمند ایران در منطقه و همکاری با حزب الله هراس در دل رژیم صهیونیست انداخته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110643/ترامپ-به-مذاکره-با-ایران-محتاج-است
بستن   چاپ