پیام سپاهان
شهردار کاشان:
رفع مشکلات پاکبان های شهرداری کاشان در اولویت قرار دارد
شنبه 23 شهريور 1398 - 20:45:29
پیام سپاهان - کاشان- شهردار کاشان ضمن اشاره به تقدیر از عوامل اجرای پویش فعالان محیط زیست گفت: رفع مشکلات پاکبان های شهرداری کاشان در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید ابریشمی راد بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای پویش فعالان محیط زیست در کاشان اظهار داشت: وجود چنین حرکت های عمومی و اجتماعی در حفاظت از سرمایه های ارزشمند جامعه نقش بسزایی دارد و باید از این اقدامات تقدیر ویژه کرد.
وی اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای حفظ محیط زیست را در تحقق توسعه پایدار نقش بسزایی دارد، افزود: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ استفاده نکردن از پلاستیک در میان عزاداران و فرهنگ «نه به ظروف یک‌بار مصرف» به مدت دو روز در ایام تاسوعا و عاشورای‌ حسینی اجرا شد.
شهردار کاشان ابراز داشت: این پویش با توجه به افزایش استفاده از ظروف پلاستیک در ماه محرم به همت فرهنگ‌سرای‌معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و انجمن زیست محیطی سبز برگزار شد.
وی ضمن اشاره به زحمات قابل تقدیر پاکبان ها در تنظیف و زیباسازی شهری شهرستان کاشان گفت: پاکبان ها نقش مستقیمی در آراستگی شهری ایفا می کنند و بر همین اساس تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا مشکلات آنان به حداقل کاهش پیدا کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110688/رفع-مشکلات-پاکبان-های-شهرداری-کاشان-در-اولویت-قرار-دارد
بستن   چاپ