پیام سپاهان
روزنمای فرهنگ و هنر نصف جهان؛
بیست و چهارم شهریور با فرهنگ و هنر
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 13:11:52
پیام سپاهان - طنین رویدادهای فرهنگی هنری در گوش شهر پیچیده است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، امروز آیین اختتامیه «فصل عباس کیارستمی» با حضور سیف‌الله صمدیان برگزار می‌شود. تئاتر «عقربه‌ها هنوز به خواب فکر می‌کنند» اجرای خود را در تماشاخانه ماه آغاز می‌کند. فیلم «اولین انسان» نیز در سالن سینما سوره اکران و تحلیل می‌شود. 
نمایشگاه‌های برپاشده
امروز آخرین روز برپایی این نمایشگاه‌هاست:
نمایشگاه «هم‌زمانی و هم‌مکانی» در گالری تام که از ساعت 17 تا 20:30 می‌توان آن را دید.
نمایشگاه «دور سیب خط بکش یا بی‌سایگی» در گالری امروز که از ساعت 12 تا 20 برپاست.
نمایشگاه «مرغ رخ» که از ساعت 9 تا 20 در موزه هنرهای تزئینی پذیرای علاقه‌مندان است.
نهمین نمایشگاه سالیانه کانون عکس اصفهان که از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در موزه هنرهای معاصر آماده بازدید علاقه‌مندان است.
تا 27 شهریورماه برای دیدن نمایشگاه «از شهر صبح» در گالری صفر و یک فرصت هست. این نمایشگاه از ساعت 20 تا 23 پذیرای علاقه‌مندان است.
گالری سعدی نیز تا 27 شهریورماه میزبان نمایشگاه گروهی عکس «عصر پریشانی‌ها» است. این نمایشگاه را ساعت 10 تا 12 و 16 تا 20 می‌توان تماشا کرد.
گالری شماره یک کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان، تا 28 شهریورماه میزبان نمایشگاه «خط و نقاشی» است، این نمایشگاه که با هدف کمک به بیماران پسوریازیس در حال فعالیت است، هر روز از ساعت 8 الی 20 پذیرایی علاقه‌مندان است.
نمایشگاه «منبت چوب» با آثاری از سعید حاجیان و محسن دهقانی را تا 29 شهریورماه هر روز از ساعت 10 تا 20 در نقش خانه هنرهای سنتی می‌توان دید.
گالری نگرش تا 30 شهریورماه پروژه‌ نمایش تک اثر«مگان لورن» است. نمایشگاه انفرادی عکس «Tabula rasa» نیز با آثاری از الکسی مالتسف، تا سوم مهرماه در این گالری برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند همه‌روزه از ساعت 10 تا 22 به گالری نگرش مراجعه کنند.
برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری
آیین اختتامیه فصل عباس کیارستمی پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، امروز راس ساعت 16 در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود. در این مراسم، مستند« 76 دقیقه و 15 ثانیه با عباس کیارستمی» اکران و با حضور سیف‌الله صمدیان تحلیل می‌شود.
سالن سینما سوره، امروز رأس ساعت 19:30میزبان اکران فیلم «اولین انسان» است. پس از اکران نیز حمیدرضا محمودی نژاد این فیلم را تحلیل می‌کنند.
تئاترهای روی صحنه
تئاتر «عقربه‌ها هنوز به خواب فکر می‌کنند» به کارگردانی علیرضا شمس، هر روز رأس ساعت 19 در تماشاخانه ماه روی صحنه می‌رود.
تئاتر «60» به نویسندگی و کارگردانی حسین حیدری نیز تا 30 شهریورماه هر روز رأس ساعت 19:30 در فرهنگسرای هنر شاهین‌شهر اجرا می‌شود.
فیلم‌های روی پرده
امروز در پردیس سینمایی سیتی سنتر فیلم‌های «یه‌وا»، «روسی»، «شکستن هم‌زمان بیست استخوان»، «چاقی»، «ایده اصلی»، «سرکوب»، «قصر شیرین»، «جانان»، «قسم»، «سرخپوست» و «شبی که ماه کامل شد» را می‌توان دید.
در پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «ما همه با هم هستیم»، «متری شیش و نیم»، «چاقی»، «روسی»، «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد»، «قسم»، « شکستن هم‌زمان بیست استخوان»، «قصر شیرین»، «نیوکاسل» و «ایده اصلی» اکران می‌شود.
سینما سپاهان، فیلم‌های، «روسی»، «نیوکاسل»، «شبی که ماه کامل شد»، «ایده اصلی» و «قصر شیرین» را روی پرده دارد.
در سینما فلسطین فیلم‌های «ایده اصلی»، «نیوکاسل»، «سرخپوست» و «شبی که ماه کامل شد» اکران می‌شود.
سینما بهمن اصفهان فیلم‌های «روسی»، «نیوکاسل»، «تپلی من»، «ایده اصلی» و « قسم» را اکران می‌کند.
در سینما فرهنگیان اصفهان نیز فیلم‌های «تپلی من»، «قسم» و «ایده اصلی» را می‌توان دید.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110721/بیست-و-چهارم-شهریور-با-فرهنگ-و-هنر
بستن   چاپ