پیام سپاهان
حدادی فر:
می گفتند مقابل تراکتور نتیجه نمی گیرید/داور با تراکتور مهربان بود
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 23:33:43
پیام سپاهان - کاپیتان تیم ذوب آهن می گوید: هیچ کس شانسی برای ما قائل نبود و می گفتند مقابل تیم قدرتمند تراکتور نتیجه نمی گیرید.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، قاسم حدادی فر پس از تساوی تیمش در مقابل تراکتور سازی از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی، بازی سختی بود. قبل از بازی به ما می گفتند که نتیجه نمی گیرید و تیم تراکتورسازی تیم قدرتمندی است و شانسی ندارید. ولی ما امروز ثابت کردیم شاید ستاره نداریم، اما نشان دادیم ما یک تیم هستیم و تیم خوبی داریم.
وی ادامه داد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. موقعیت های زیادی داشتیم که اگر وارد دروازه می شد نتیجه چیز دیگری می شد و فقط حسرت آن برای ما ماند. تلاش می کنیم در هفته های آینده که این گونه نشود و امتیازات را جمع کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به نتایج تیمش در هفته های گذشته گفت: از 3 هفته ای که بازی های لیگ انجام شده است، دو هفته مستحق پیروزی بودیم. اگر این 3 امتیازات را می گرفتیم الان در بالای جدول بودیم. انشالله مصدومان و سربازان به تیم اضافه شوند و بتوانیم تیم قدرتمندی داشته باشیم و بتوانیم برخلاف فصل های گذشته نیم فصل خوبی را به پایان برسانیم. 
وی در خصوص تیم تراکتور سازی اظهار کرد: تراکتور سازی تیم خوب و پر مهره ای است. بازیکنان خارجی خوبی دارد، ولی با تمام احترامی که برای آن ها قائل هستم، اجازه ندادیم بازی را در دست بگیرند. شرایط تیم ما بهتر بود و مستحق پیروزی بودیم. 
حدادی فر در ارتباط با وضعیت داوری این دیدار نیز گفت: در مورد داوری صحبت نمی کنم؛ اما احساس می کنم داور خیلی مهربانانه با آن ها برخورد کرد و شاید یکی دو بازیکن آن ها می توانستند نیمه اول یا دوم اخراج شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110753/می-گفتند-مقابل-تراکتور-نتیجه-نمی-گیرید-داور-با-تراکتور-مهربان-بود
بستن   چاپ