پیام سپاهان
رئیس قرارگاه عمار:
هدف دشمنان از اصرار بر مذاکره تغییر نقشه منطقه است
چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 11:25:20 AM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - رئیس قرارگاه عمار ضمن اشاره به استمرار نفوذ ایران در منطقه با وجود مقاومت گفت: هدف دشمن از مذاکره تغییر نقشه منطقه است.

حجت الاسلام مهدی طائب در حاشیه سفر خود به کاشان با بیان اینکه هرکس خداوند یاری‌اش کند، پیروز است، اظهار داشت: جبهه باطل برای خود قدرت بسیاری را تصور می کرد چراکه در این عالم قدرت تعیین کننده سرنوشت ها، خط مشی ها و تصمیم ها است.
وی با بیان اینکه در گذشته به دلیل قدرت استکبار، دنیا مجبور بود در خط مشی مستکبران قدم بردارد، افزود: هر حکومتی که حاضر نمی شد در خط مشی آمریکا و شوروی گذشته قدم بردارد، ناوگان نظامی آنها به حرکت می افتاد و یا آنجا کودتا رخ می داد و در نهایت شاه یا رئیس جمهور آن کشور عوض می شد.
رئیس قرارگاه عمار ضمن اشاره به مقاومت امروز ملت ها در برابر کفر و استکبار ابراز داشت: مقاومت امروز ایران، حزب الله لبنان، حشدالشعبی، زینبیون پاکستان و هند و مجاهدان افغانستان باعث شده تا دنیا از تحمیل خط مشی های خود وامانده شود و بر همین اساس دشمنان مجبور هستند برای تمامی تصمیمات خود مقاومت را نیز در نظر بگیرند.
وی ضمن اشاره به طرح مذاکره ایران با آمریکا گفت: دشمن تمام تدبیر خود را برای مذاکره با ایران به کار گرفته است تا بتواند نقشه منطقه را عوض کند و متاسفانه برخی افراد نیز به این مذاکره پافشاری می کنند.
طائب تاکید کرد: دشمنان قصد داشتند جبهه مقاومت را مجبور به قبول مذاکره کنند اما در نهایت جبهه مقاومت از طراح مذاکره یعنی آمریکا اقرار گرفت که در این نقشه شکست خورده است.
وی دلیل شکست دشمن در مذاکرات را عدم تغییر نقشه منطقه عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا در تعبیری اذعان کرده که برجام، رفتار ایران در منطقه را تغییر نداده است و این مهم به این معنی استمرار نفوذ قدرت ایران در منطقه است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110862/هدف-دشمنان-از-اصرار-بر-مذاکره-تغییر-نقشه-منطقه-است
بستن   چاپ