پیام سپاهان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:
احیای امر به معروف از راه‌های دستیابی جامعه به حیات طیبه است
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 15:12:53
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان هدایت جامعه را یکی از اهداف واقعه عاشورا دانست و گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه های رسیدن جامعه اسلامی به حیات طیبه است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع عزاداران حسینی با بیان اینکه امام حسین (ع) در حادثه عاشورا احیاگر سیره نبوی است، اظهار داشت: مدت نبوت پیامبر اکرم (ص) و امامت خلفای بعد از آن حضرت به بیش از 300 سال می رسد و در طول این مدت همگی یک مسیر را تبلیغ و در آن مسیر گام بر می داشتند.
هدف از تبیین سیره رسول الله (ص) نورانی کردن جامعه است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه هدف از تبیین سیره رسول الله (ص) نورانی کردن جامعه است، ابراز داشت: خداوند می خواهد انسان ها را از تاریکی ظلمات به سمت نور و روشنی هدایت کند تا مردم از انحرافات دینی دوری گزینند.
حسینی با بیان اینکه امام حسین (ع) با انقلاب خود قصد داشت تا انسان ها را به نور برساند، اظهار داشت: انسان ها با حضور در مجالس عزاداری امام حسین (ع) منور می شوند اما متاسفانه برخی افراد ظرفیت این عنایت را نداشته و به این نور بی توجه هستند.
وی با بیان اینکه هدایت جامعه از دیگر اهداف واقعه عاشوراست، افزود: عاشورا به وقوع پیوست تا حرکت در صراط مستقیم را به انسان ها یادآوری کند تا به سعادت در دنیا و آخرت برسند.
راه های رسیدن به حیات طیبه امر به معروف و نهی از منکر است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه انسان های فاسد و گناه کار همانند انسان های مرده در جامعه هستند، ابراز داشت: یکی از راه های رسیدن به حیات طیبه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی بیان اشت: خداوند از مومن ضعیف بی آزار است و منظور از ضعیف بودن مومنی است که امر به معروف و نهی از منکر نکند اما متاسفانه برخی افراد نسبت به این دو فریضه الهی بی تفاوت هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110879/احیای-امر-به-معروف-از-راه‌های-دستیابی-جامعه-به-حیات-طیبه-است
بستن   چاپ