پیام سپاهان
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان خبر داد:
پیشرفت 35 درصدی فاز دوم پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 15:55:56
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان از پیشرفت 35 درصدی فاز دوم پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان خبر داد و گفت: تاکنون 700 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه تخصیص یافته است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با وود اینکه هزینه های تملیک و ساخت سالن اجتماعات گلستان شهدا به صورت مشارکتی توسط استانداری، بنیاد شهید و شهرداری اصفهان تامین می شود اما تنها این شهرداری اصفهان بوده که به دلیل اهمیت موضوع به تعهدات خود عمل کرده است.
وی افزود: از سال گذشته تاکنون بالغ بر 300 میلیارد ریال بودجه مصوب به عملیات احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا تخصیص داده شده است و این در حالی است که آزادسازی املاک سالن اجتماعات گلستان شهدا 100 میلیاردریال هزینه دربر داشته و 300 میلیارد ریال هم بودجه مصوب آزادسازی املاک و عملیات احداث پارکینگ روباز گلستان شهدا بوده است.
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان بیان داشت: پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا در فاز دوم عملیات اجرایی با زیربنا هفت هزار متر مربع که شامل سالن اجتماعات و پارکینگ است از 24 فروردین ماه آغاز شده و تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و انتظار می رود این پروژه، در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به بهره برداری برسد.
برکت با اشاره به فعالیت های منطقه 6 شهرداری اصفهان به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان در گلستان شهدا ابراز داشت: کارکنان خدمات شهری منطقه 6 شهرداری، در مسیرهای مشخص شده توسط بنیاد شهید در گلستان شهدا، 6 عدد پرچم بلند که به مناسبت های مختلف تعویض می شود را در کنار پرچم های مشکی منقش به نام اباعبدالله بر سر مزار شهدا در قطعه ها و مسیرهای مشخص شده نصب کردند.
نظافت روزانه قبور متبرک شهدا
وی با بیان اینکه نظافت روزانه قبور متبرک شهدا و نظافت و پهن و جمع کردن فرش های خیمه حسینی بر عهده نیروهای خدماتی شهرداری منطقه 6 شهرداری است، تصریح کرد: این نیروها در سه شیفت کاری نظافت و نگهداری از فضای سبز محوطه درونی و پیرامونی گلستان شهدا را هم برعهده دارند.
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار دو دستگاه خودرو حمل زباله و بازیافت و یک دستگاه شستشوی جداول در محوطه داخلی گلستان شهدا بیان داشت: پنج نیروی ثابت خدمات و نظافت خیمه حسینی گلستان شهدا از انجمن حمایت از زندانیان هستند و هر شب 10 نفر نیروی کنترل نظافت جهت نظم در گلستان شهدا و پیرامون آن حضور دارند.
وی افزود: شهرداری منطقه شش با نصب 800 پرچم میله ای و 180 پرچم ایستاده و نصب بنرهای محرم و کمک به هیئت های عزاداری فضای کالبدی و معنوی این منطقه را متناسب با حال و هوای این ایام فضاسازی کرده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110886/پیشرفت-35-درصدی-فاز-دوم-پروژه-سالن-اجتماعات-گلستان-شهدای-اصفهان
بستن   چاپ