پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان در مجلس:
5 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی کاشان اصلاح می شود
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 15:55:58
پیام سپاهان - کاشان- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از اصلاح پنج نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی کاشان خبر داد.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در جاده کاشان - مشهد اردهال پنج نقطه حادثه خیز داریم، اظهار داشت: یکی از نقاط حادثه خیز پل راوند است که با وزیر راه مذاکراتی برای اصلاح این نقطه انجام شده است؛ نقطه بعدی زیرگذر شهدای گمنام راوند است که عملیات اجرایی اصلاح آن آغاز و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 22 بهمن سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی سه راهی استرک کاشان را یکی دیگر از نکات حادثه خیز منطقه کاشان دانست که اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته است و افزود: سه راهی چنار نیز از دیگر نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی کاشان است که خوشبختانه زیرگذر این نقطه به بهره برداری رسیده و بار ترافیکی روی آن قرار گرفته است.
ساماندهی سه راهی نشلج نیز در دستور کار قرار گرفته است
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس سه راهی نشلج را پنجمین نقطه حادثه خیز کاشان عنوان کرد و گفت: ساماندهی سه راهی نشلج نیز در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات عمرانی آن نیز به زودی آغاز می شود.
وی ضمن اشاره به اصلاح جاده ابوزیدآباد با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان گفت: اجرای عملیات اصلاح جاده ابوزیدآباد نیز با پیگیری های متعدد صورت گرفته به ثمر نشست به نحوی که مسیر انتخاب پیمانکار آن آغاز و به زودی عملیات عمرانی آن شروع می شود تا پس از پایان این عملیات عمرانی شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده ای در این مسیر باشیم.
ساداتی نژاد با بیان اینکه دو بانده شدن جاده سفید دشت به کاشان نیز با اعتبار دو میلیارد و 300 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه پیمانکار مشخص و عملیات عمرانی این جاده آغاز شده است و امیدواریم تا یک ماه آینده زیر بار ترافیک برود.
وی با بیان اینکه عملیات عمرانی دهانه دوم زیرگذر نوش آباد نیز توسط پیمانکار پروژه سفید دشت انجام می شود، گفت: در تلاش هستیم تا عملیات عمرانی دهانه دوم زیرگذر نوش آباد نیز هرچه سریع تر آغاز و در 22 بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110888/5-نقطه-حادثه-خیز-در-محورهای-مواصلاتی-کاشان-اصلاح-می-شود
بستن   چاپ