پیام سپاهان
مدیرکل دفتر روستایی و امورشوراهای استانداری خبر داد:
توسعه اشتغال زایی روستایی با تخصیص وام ارزان قیمت
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 16:23:40
پیام سپاهان - اصفهان-مدیرکل دفتر روستایی و امورشوراهای استانداری گفت: 65 میلیارد تومان وام ارزان قیمت با بهره کم در راستای توسعه اشتغال زایی روستایی تخصیص داده شده است.

علی رحمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون 334 نفر و با 58 پروژه در روستاهای 18 شهرستان آران و بیدگل، اردستان، تیران و کرون، خوروبیابانک، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، مبارکه، نایین، نجف آباد، نطنز، خوانسار و دهاقان به طور مستقیم مشغول به کار شده اند.
وی افزود: متقاضیان در روستاها با ارائه طرح و آورده متناسب با طرح می توانند از وام با بهره 8 درصدی بهره مند شوند و پس از ارائه طرح ونظر مثبت کارشناسان، وام در اختیار متقاضیان قرار می گیرد تا طرح را در راستای اشتغال زایی اجرایی کنند.
مدیرکل دفتر روستایی و امورشوراهای استانداری با اشاره به اینکه طرح های ارائه شده باید توجیه اقتصادی و فرهنگی لازم را داشته باشد، تصریح کرد: اشتغال پایدار 334 نفر در روستاها با پروژه هایی مانند تولید فرش ماشینی، ماست چکیده، تولید آجر ماشینی، زیتون پرورده و احداث گلخانه همراه بوده که تا آنجا که امکان دارد کمترین سخت گیری برای تخصیص اعتبار بانکی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: طرحی برای توسعه اشتغال در روستاها در آینده نزدیک پیشنهاد شده است که چنانچه توسط مسئولان کشوری ابلاغ شود، راهکار مناسبی در راستای برداشتن موانع بوروکراسی بانکی خواهد بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110891/توسعه-اشتغال-زایی-روستایی-با-تخصیص-وام-ارزان-قیمت
بستن   چاپ