پیام سپاهان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان خبر داد:
برگزاری رژه نیروهای مسلح و نمایشگاه دفاع مقدس در اصفهان
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 19:00:12
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری رژه نیروهای مسلح و نمایشگاه دفاع مقدس در اصفهان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار مجتبی شیروانیان بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری تبیین برنامه‌های ستاد بزرگداشت سی و نهمین هفته دفاع مقدس توسط کمیته های مسئول در تالار اجتماعات صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه در سی و نهمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس کمیته های ده گانه برنامه های متنوع و با رویکرد خلاقانه و نوآورانه تهیه کرده اند، اظهار داشت: از آنجا که هرسال به جنبه ای از واقعه عظیم عاشورا پرداخته می شود در هفته دفاع مقدس هم سعی شده تا به جنبه های مختلف این حماسه ماندگار پرداخته شود.
وی با بیان اینکه برنامه های ایام هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ماپیروزیم» برگزار خواهد شد، ابراز داشت: ستاد بزرگداشت دفاع مقدس به ریاست استاندار اصفهان و در 10 کمیته برنامه ریزی و تهیه و تدوین شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس از فردا شب با برگزاری مراسم یادوراه سرلشکر گنجی زاده در شهرستان هرند و زواره آغاز خواهد شد، تاکید کرد: از آنجا که فضای مجازی می تواند فرصت و تهدید محسوب شود بنابراین سعی شده برنامه های فرهنگی و هنری در راستای آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت و فداکاری و ازخودگذشتگی مردمان این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم و مدافع امنیت در قالب برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برنامه ریزی و تهیه شود.
شیروانیان با اشاره به ضرورت تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ابراز داشت: بر اساس تقسیم بندی هرساله بین نیروهای مسلح، امسال برگزاری رژه دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس را سپاه صاحب الزمان استان اصفهان برعهده دارد.
وی با بیان اینکه روز پنجم مهرماه همزمان با شکست حصر آبادان (که بعد از عزل بنی صدر خائن و در عملیات ثامن الائمه حاصل شد) برنامه نکوداشت وحدت بین سپاه و ارتش برگزار می شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در طول هفته دفاع مقدس همچنین برنامه های زنده تلویزیونی در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس با دعوت از مردم، فرماندهان، راویان دفاع مقدس وپیشکسوتان را شاهد خواهیم بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110900/برگزاری-رژه-نیروهای-مسلح-و-نمایشگاه-دفاع-مقدس-در-اصفهان
بستن   چاپ