پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:
اعتراض به داور مد شده است/ امیدوار به بخشش حمید احمدی هستیم
شنبه 30 شهريور 1398 - 10:17:43
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال به جز بحث نظارت روی مسابقات، مشکل خاص دیگری نبود.

حمید بی غم در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به باخت تیم فوتسال گیتی پسند مقابل مس سونگون گفت: ابتدا باید از مردم تبریز تشکر کنم که فقط تیم خودشان را تشویق کردند. این بازی حاشیه ای نداشت. تیم مس بر مبنای کار انفرادی و با تکیه بر نفراتی مثل جاوید، وفایی و عروجی بازی کرد. تیم ما بهترین بازی فصل را انجام داد. در این مسابقه از پنج بازیکن جوان استفاده کردیم که برای اولین بار سالن پورشریفی تبریز را می دیدند. اگر اتفاقات فوتبالی نبود در این مسابقه برنده می شدیم چرا که در پنج دقیقه ابتدایی حداقل چهار فرصت تک به تک را خراب کردیم.
پلی آف و فرصت استفاده از بازیکنان جوان
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره دلایل افت و خیز این تیم در لیگ برتر یادآور شد: شک نکنید که هدف ما قهرمانی است. مسابقات لیگ به شکل پلی آف برگزار می شود. برای همین به مسئولان باشگاه گفتم که اجازه بدهید برای اولین بار از بازیکنان جوان و سرمایه های خود باشگاه استفاده کنیم. در چند بازی هم بی تجربگی بازیکنان کار دستمان داد ولی هدف، چیز دیگری است. به عنوان مثال دروازه بان ما مقابل مس عملکرد فوق العاده ای داشت اما در دو صحنه هم بی تجربگی کار دستش داد. بازیکنان جوان را به تدریج به کار گرفته ایم و در نیم فصل دوم می توانیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.
محرومیت احمدی و انتقال محمدی در نتایج ما اثر داشت
بی غم یادآور شد: علاوه بر این، حمید احمدی را به دلیل محرومیت از دست دادیم. با انتقال سپهر محمدی هم بر خلاف میل باطنی به تیم گازپروم روسیه موافقت کردیم چون پیشنهاد مالی خوبی بود. این مسائل هم در نتایج ما دخیل بوده است.
احمدی در تیم ملی رباط داد؛ باید این موضوعات لحاظ شود
وی در پاسخ به این سئوال که آیا به بخشش حمید احمدی (که با محرومیت 6 ماهه از سوی کمیته انضباطی مواجه شده است) امیدوار است؟ گفت: قرار شد باشگاه درخواست تجدیدنظر بدهد. احمدی 12 سال در لیگ برتر و هشت سال در تیم ملی بازی کرده است و برای اولین بار با داور برخورد داشته است. او در تیم ملی رباط پایش پاره شد و زمانی که فرزندش به دنیا آمده، در اردوهای ملی بوده است. باید این مسائل را هم در صدور آرا لحاظ کرد. نباید با یک اشتباه به این شکل برخورد کرد. به بخشش و کاهش محرومیت احمدی امیدواریم.
اعتراض به داور مد شده است
سرمربی گیتی پسند درباره ارزیابی اش از نیم فصل نخست لیگ برتر اظهار کرد: چون لیگ به صورت پلی آف برگزار می شود، رده بندی جدول خیلی تاثیرگذار نیست. حدود 70 درصد تیم ها، یک هفته مانده به شروع لیگ تمریناتشان را شروع کردند و هرچه از زمان لیگ گذشت، شرایط بهتر شد اما هنوز از نظر فنی به سطح مدنظر نرسیده ایم. نظم و انضباط مسابقات خیلی خوب شده است. کیفیت توپ ها هم بالا رفته است. داوری ها هم باوجود اینکه در یکی دو بازی اشتباهاتی علیه ما داشتند، خوب بوده. فقط بحث نظارت است که باید در فوتسال بیشتر شود. اول هم خودم را می گویم. متاسفانه اعتراض به داوری در فوتسال مد شده است و با هر سوت داور، نیمکت، بازیکنان و سرمربیان به سمت داور حمله می برند. شاید یکی از دلایلی که فوتسال پخش زنده نمی شود همین حرکت ها باشد.
از عملکرد دروازه بان برزیلی راضی هستم
بی غم در پاسخ به این سئوال که آیا «الکس» دروازه بان برزیلی از نظر فنی رضایت بخش بوده است یا خیر؟ تصریح کرد: الکس 40 روز است که با ما تمرین می کند و مورد تایید است. او از نیم فصل دوم برای گیتی بازی می کند و از عملکردش راضی هستیم. البته به جز الکس، محسن منتظمی که در لیگ چین بازی می کرد را هم به تیم اضافه کردیم. او یکی از بهترین بازیکنان چپ پای فوتسال است و می تواند به تیم کمک کند. دو جای خالی دیگر داریم و باید ببینیم در ادامه لیگ چه شرایطی پیش می آید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110958/اعتراض-به-داور-مد-شده-است--امیدوار-به-بخشش-حمید-احمدی-هستیم
بستن   چاپ