پیام سپاهان
وزیر راه و شهرسازی:
دانش آموزان با کسب علم و مهارت ادامه دهنده راه انقلاب باشند
يکشنبه 31 شهريور 1398 - 10:22:00
پیام سپاهان - اصفهان- وزیر راه و شهرسازی گفت: دانش آموزان باید به خود ببالند که در کشوری سلطه ستیز زندگی می کنند و مسیر سربلندی انقلاب خود را با کسب مهارت و علم ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد اسلامی پیش از ظهر یک شنبه در مراسم افتتاح مدرسه دکتر کامروا در بهارستان اظهار داشت: امروز سی و یکم شهریورماه مصادف با نخستین روز دفاع مقدس است؛ روزی که استکبار جهانی تهاجم را به کشور ما آغاز کرد و قصد داشت به تصور غلط خود در طول سه روز ایران را تسخیر و خوزستان و مناطق نفت خیر را از کشور ما جدا کند.
وی افزود: دشمنان کشور ما را در جنگ نابرابر هشت ساله گرفتار کردند اما به لطف خدا، رهبری و اقتدارامام والامقام و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است کشورمان با جان نثاری مردم و جان فشانی شهدا امروز به یکی از قدرتهای تاثیرگذار منطقه و مطرح در جهان مبدل شده است.
در مسیر عزت قرار داریم
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما در مسیر عزت قرار داریم که باید آن را قدر بدانیم، بیان داشت: خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس محافظ کشور و انقلاب اسلامی ماست و دشمن دیگر یارای تجاوز به مملکت ما را ندارد.
وی ادامه داد: در آغاز هفته دفاع مقدس یاد امام خمینی (ره) و شهدا را گرامی داشته و امیدواریم پیرو راستین امام و شهدا باشیم.
دانش آموزان به خود ببالند که در کشور سلطه ستیز زندگی می کنند
اسلامی خطاب به دانش آموزانی که از امروز سال تحصیلی خود را آغاز می کنند، ابراز داشت: شما گل های ناشکفته کشور باید به خود ببالید که در کشور سلطه ستیز زندگی می کنید و مسیر پدر و مادر خود را در سربلندی انقلاب و کشور با کسب مهارت و علم ادامه دهید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110992/دانش-آموزان-با-کسب-علم-و-مهارت-ادامه-دهنده-راه-انقلاب-باشند
بستن   چاپ