پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:
زنگ شکوفه‌ها در آران نواخته شد/آغاز به تحصیل 2 هزار دانش آموز
یکشنبه 31 شهریور 1398 - 1:25:30 PM
مهر
پیام سپاهان - آران و بیدگل- مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: با نواخت زنگ شکوفه ها در آران و بیدگل دو هزار دانش آموز در 61 آموزشگاه دبستانی آغاز تحصیل خود را آغاز کردند.
 هم‌زمان با سی و یکم شهریور ماه زنگ شکوفه‌ها پیش از ظهر یک شنبه، به صورت نمادین با حضور مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل و مسئولان شهرستان در مدرسه شهید مدرس این شهرستان نواخته شد.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در این آیین اظهار داشت: امروز حدود دو هزار دانش آموز در 61 آموزشگاه دبستانی آغاز تحصیل خود را آغاز کردند.
محمد معدن دار تصریح کرد: آموزش و پرورش آران و بیدگل برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ورود این دانش‌آموزان و همچنین دانش‌آموزان سایر مقاطع تحصیلی انجام داده است.
وی با اشاره به نقش معلمان و همکاران آموزش و پرورش در ایجاد جوی صمیمانه در مدارس بیان داشت: مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل آماده دریافت و عملی کردن پیشنهادها و انتقادهای سازنده است.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل، با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان آنها را امید و آینده ساز ایران اسلامی دانست و افزود: روز اول مدرسه یک روز زیبا و به یاد ماندنی خواهد بود، تمام همکاران آموزشی من تلاش کرده اند تا این روز بخوبی برگزار شود تا برای همیشه در ذهن دانش آموزان به زیبایی ماندگار شود.
معدن دار خطاب به کلاس اولی ها افزود: شما امروز رسما به یک دوران جدید و آینده ساز از زندگی خود قدم گذاشته اید و باید تلاش خود را برای شکوفا شدن هرچه بهتر این دوران به کار ببندید تا آینده خود و کشورتان را به بهترین نحو رقم بزنید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111000/زنگ-شکوفه‌ها-در-آران-نواخته-شد-آغاز-به-تحصیل-2-هزار--دانش-آموز
بستن   چاپ