پیام سپاهان
یک باب سفره خانه در آران و بیدگل پلمپ شد
یکشنبه 7 آبان 1396 - 12:06:55 PM
ایرنا
سپاهان نیوز -  مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از پلمب یک باب سفره خانه به دلیل عرضه قلیان در این شهرستان خبر داد.
علی اعتصام  گفت: سفره خانه ای در بازرسی مشترک ماموران بهداشت و نیروی انتظامی به دلیل عرضه قلیان و نواقص بهداشتی پس از بازرسی ماموران بهداشت پلمپ و تعدادی جام قلیان نیز کشف و ضبط شد.
وی افزود: عرضه و مصرف قلیان در اماکن عمومی و سفره خانه ها در آران و بیدگل ممنوع است و با توجه به خطرهای ناشی از مصرف قلیان به ویژه برای جوانان انتظار می رود خانواده ها هوشیار بوده و از مصرف قلیان توسط فرزندان جلوگیری کنند.
مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل همچنین از پلمپ 18 واحد صنفی دیگر به علت تخلف بهداشتی از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.
او بیان کرد: بیشتر واحدهای صنفی اصول بهداشتی را رعایت می کنند اما هیچ واحد صنفی در حاشیه امنیت نیست و این مجموعه اجازه تهدید سلامت شهروندان از سوی افراد سودجو را نخواهد داد.
اعتصام همچنین به مصرف کنندگان مواد غذایی توصیه کرد که هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی ها توجه کرده و در صورت مشاهده محصولات تاریخ مصرف گذشته، مراتب را به شماره 190 سامانه مدیریت ارتباطات مردمی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گزارش دهند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/11265/یک-باب-سفره-خانه-در-آران-و-بیدگل-پلمپ-شد
بستن   چاپ