پیام سپاهان
مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان برگزار می‌کند؛
نخستین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین در مهندسی برق وکامپیوتر
سه شنبه 16 آبان 1396 - 10:15:19 AM
ایسنا - علمی و آموزشی
سپاهان نیوز - نخستین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق وکامپیوتر توسط مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان، کنفرانس ملی فناوری‌های نوین در مهندسی برق وکامپیوتر توسط مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان با محوریت برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. 
نخستین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر با رویکرد جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و تخصصی مرتبط و تعامل با دانشگاه‌ها و صاحب نظران برجسته این حوزه از یک سو و افزایش خودباوری علمی در سطح ملی، تمرکز بر مسائل و چالش‌های روز داخلی و خارجی این حوزه از سوی دیگر‌، برگزار می شود.
خاطر نشان کرد انتظار می‌رود این کنفرانس سبب هم افزایی دانش و یافته‌های جدید و ارایه نظرات و دیدگاه‌های مختلف درباره علم روز دنیا در زمینه برق و کامپیوتر شود.
این کنفرانس در 27 دی ماه سال جاری در محل دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنفرانس 30 آذر ماه بوده و مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی(SID) و سیویلیکا نمایه می‌شود.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/12321/نخستین-کنفرانس-ملی-فناوری‌های-نوین-در-مهندسی-برق-وکامپیوتر
بستن   چاپ