پیام سپاهان
تصادف زنجیره ای در بزرگراه آقابابایی اصفهان یک مصدوم برجا گذاشت
سه شنبه 23 آبان 1396 - 8:38:34 AM
ایرنا
سپاهان نیوز -  برخورد زنجیره ای پنج دستگاه خودروی سواری دوشنبه شب در بزرگراه شهید آقابابایی اصفهان به حبس و مصدوم شدن یکی از سرنشینان این خودروها منجر شد.
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان  گفت: ساعت 19 و 50 دقیقه روز قبل یک فقره تصادف دربزرگراه آقابابایی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی تیم های امدادی به همراه خودروی نجات از ایستگاه های شماره 4 و 5 به محل حادثه اعزام کرد.
محمد شریعتی افزود: تیم های عملیاتی با ایمن سازی محل با استفاده از تجهیزات تخصصی برش به برش خودرو و آزادسازی سرنشین اقدام کردند و سپس مصدوم این سانحه را به منظور انجام اقدامات درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.
وی با اشاره به مواجهه تیم های اعزامی با ترافیک سنگین در بزرگراه خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم که در مواقع حادثه از توقف خودرو و ایجاد ترافیک که خود منجر به حوادث ثانویه خواهد شد اجتناب کنند و حتی المقدور مسیر را برای تسریع در امدادرسانی باز کنند.
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 600 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در سطح مناطق 15 گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
بزرگراه شهید آقابابایی از مجموع حلقه های ترافیکی گرداگرد شهر اصفهان است که مناطق شرقی را به شمال و غرب این کلانشهر متصل می کند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/12730/تصادف-زنجیره-ای-در-بزرگراه-آقابابایی-اصفهان-یک-مصدوم-برجا-گذاشت
بستن   چاپ